GLAMI je bil ustanovljen leta 2013 na Češkem kot modni iskalnik in je v preteklih letih svojo platformo povezal z več kot 3.200 modnimi spletnimi prodajalnami. Zahvaljujoč nenehnemu vlaganju in uporabi umetne inteligence GLAMI olajša odkrivanje in nakupovanje mode, ki vodi do pametne kategorizacije ter modnega izbora, prilagojenega vsakemu posamezniku.Na 13 trgih mesečno zabeleži več kot 40 milijonov obiskovalcev, uporabniki pa lahko izbirajo med več kot 15 milijoni izdelkov in več kot 25 tisoč blagovnimi znamkami.
Stileo je bil ustanovljen leta 2014 s podobno vizijo – zbirati in organizirati modno ponudbo v Italiji, ki velja za »modno meko« sveta.Podjetje ima sedež v Wroclawu na Poljskem in trenutno zaposluje predano ekipo 30 strokovnjakov, od razvoja poslovanja do trženja.Italijanski trg spletnega poslovanja beleži hitro rast in dosega 35,6 milijona uporabnikov, medtem ko spletno nakupovanje mode ustvari 26 odstotkov njegovih prihodkov.Stileo je s 7 milijoni obiskovalcev mesečno eno največjih spletnih mest za prodajo modnih artiklov v Italiji. Ti lahko odkrijejo modne izdelke v več kot 220 partnerskih e-trgovinah.Med najpomembnejšimi partnerji so Amazon, Farfetch, Escarpe, Luisaviaroma, Mec Shopping in Maxi Sport.
Tako GLAMI kot Stileo sta se z leti širila in na svojih trgih postala ključna igralca v modnem elektronskem poslovanju.Medtem ko se je GLAMI močno zasidral v srednji in vzhodni Evropi, se je Stileo uspel uveljaviti na zelo konkurenčnem italijanskem trgu.Stileo bo kot del družbe GLAMI na italijanskem trgu še naprej posloval pod lastno blagovno znamko, julija pa načrtuje združitev svoje tehnološke platforme z GLAMI.
“Nekatera češka podjetja v tej fazi iščejo vlagatelja, namesto da bi vlagala.Ponosen sem, da gre GLAMI v nasprotno smer in raste z nakupi. S tem povezovanjem bomo v enem podjetju z več kot 130 zaposlenimi združili prednosti obeh ekip.Ustvarjamo močno tehnološko ekipo, ki igra pomembno vlogo na področju spletnega poslovanja v Evropi.Poleg tega bo združitev omogočila večjo ekonomijo obsega, še globljo izmenjavo znanja, združene vire ter precej močnejšo pogajalsko moč z oglaševalci in partnerji,” je povedal Tomáš Hodboď, soustanovitelj in generalni direktor GLAMI.
Stileo s tem, ko je postal del GLAMI-ja začenja novo poglavje. “Navdušeni smo, da se pridružujemo GLAMI-jevi napredni tehnološki platformi z njenimi najnovejšimi funkcijami ter notranjimi produkti in razvojnimi viri.V zadnjih nekaj letih je GLAMI veliko vlagal v implementacijo tehnologij strojnega učenja v svoj tehnološki sklad in dosegel odlične rezultate, ko gre za personalizirana priporočila izdelkov, podobnost in razširljive modele upravljanja vsebine.Z združitvijo naših podjetij bodo tako naši italijanski uporabniki kot tudi partnerske spletne prodajalne kmalu lahko izkoristili te tehnologije.Nadaljujemo z našim poslanstvom, da postanemo prva izbira za italijanske uporabnike, ko gre za iskanje mode,” pravi Igor Smolny, glavni izvršni direktor podjetja Stileo.
“Združitev prinaša zelo izkušeno ekipo z odličnim poznavanjem italijanskega trga, ki se bo še nadgrajevalo.Hkrati našim trenutnim povezanim spletnim prodajalnam omogoča dostop do privlačnega italijanskega trga spletnega poslovanja na področju mode.Naš načrt za prihodnje mesece je, da Stileo prenesemo na našo tehnološko platformo in še dodatno pospešimo rast tega trga. Navdušeni smo nad tem korakom, ki je v skladu z našo dolgoročno strategijo – zgraditi najboljšo in najbolj priznano spletno platformo za odkrivanje mode v Evropi,” pa je poudaril Ján Kešelák, vodja prodaje pri GLAMI.
O podjetju GLAMI
GLAMI sta leta 2013 kot modni iskalnik ustanovila Tomáš Hodboď in Michal Jirák.GLAMI je največji evropski modni iskalnik, ki na enem mestu povezuje na milijone kupcev s tisočimi spletnimi prodajalnami.Zahvaljujoč pametni kategorizaciji izdelkov in personalizirani ponudbi GLAMI olajša nakupovanje in odkrivanje mode.S prisotnostjo na 14 trgih GLAMI & Stileo mesečno beležita več kot 47 milijonov obiskovalcev.