Naj ti zaupamo, da bo vplivala na razvoj kozmetičnih produktov in pripomočkov, ki so že sedaj del našega vsakdana – ob njeni pomoči pa se bo lepotna rutina samo še nadgradila.
Personalizacija potrošniške izkušnje in tehnološke inovacije bodo tiste izboljšave, ki jih lahko pričakujemo. Po podatkih raziskave Allied Market Research se napoveduje, da bo velikost svetovnega trga kozmetike do leta 2027 dosegla 395.6 milijard evrov, kar je posledica vse večjega zavedanja posameznikov, da je skrb za zunanji videz pomemben element sodobnega življenjskega sloga in s tem eden izmed gonilnikov vse večje uporabe kozmetike in pripomočkov.
Nove tehnološke rešitve, med drugim tudi omrežja 5G, bodo pripomogle k izboljšanim rešitvam podjetij v lepotni industriji, ki jih bodo lahko uporabila v svojem poslovanju, v proizvodnji ali pa v obliki končnih produktov za uporabnike. Pričakujemo lahko kozmetične pripomočke, ki bodo povezljivi in sposobni analizirati podatke v realnem času.
Pametne kozmetične naprave, ki bodo pisane na kožo uporabnikom
Svet je priča novim tehnološkim inovacijam v lepotni industriji, ki jih podjetja s pridom uporabljajo v poslovnih in proizvodnih procesih, pot pa si utirajo tudi v same izdelke. Na trgu je tako vedno več lepotnih naprav, ki so prilagojene potrebam potrošnic in potrošnikov.
Ena izmed takšnih pametnih rešitev za lepotno industrijo je Neutrogena Skin360 in pripadajoč SkinScanner. Gre za sofisticirano tehnologijo slikanja kože, ki omogoča njeno detajlno analizo. Naprava je sestavljena iz optičnega bralnika, ki ga posameznik namesti na lečo mobilnega telefona in z njim izmeri ter analizira stanje kože, kot so recimo povečane pore, nivo vlažnosti in drobe linije oz. gube. Med optičnim bralnikom in mobilnim telefonom se podatki takoj prenesejo in prikažejo v pripadajoči aplikaciji, ki nato pokaže realno stanje kože in kaj le-ta potrebuje oz. ji manjka. Aplikacija na podlagi široke baze podatkov ponudi tudi nasvete po meri glede na posameznikovo kožo.
Še ena pametna rešitev za tiste, ki iščejo nekaj več, je tehnološka inovacija La Roche-Posay My Skin Track pH, ki je zasnovana tako, da z nosljivim senzorjem meri pH kože in podatke sporoča na mobilni telefon uporabnika. V samem bistvu rešitve gre za majhen senzor v obliki nalepke, ki zbira znoj osebe, senzor pa beleži vrednosti pH povrhnjice. Po pičlih 15 minutah nošenja mora posameznik samo še slikati senzor, ki podatke prenese v aplikacijo na mobilni telefon. Poleg podatkov o pH ravnovesju kože aplikacija uporabniku tudi priporoči primerne izdelke ter razloži, katere sestavine pomagajo osebi uravnotežiti kožo in katere sestavine (bodisi v kozmetiki, okolju ali zraku) škodujejo in dražijo kožo. Senzor v obliki nalepke tako komunicira z aplikacijo na mobilniku v realnem času in omogoča izmenjavo podatkov.
Zahvaljujoč sodobnim tehnologijam bodo lepotni izdelki čedalje bolj napredni in na dosegu roke, omogočali pa bodo napredno nego kože in svetovanja tako glede negovalne kot dekorativne kozmetike.