Fructal je aktivno vpet v lokalno okolje in ohranja tradicijo pridelave slovenskega sadja, zato za pripravo čimvečjega števila svojih izdelkov uporablja sadje, ki je pridelano v Sloveniji. Začeli so že leta 2013 z uvedbo blagovne znamke Vipavska breskev, ki vključuje izdelke pripravljene izključno iz breskev iz Vipavske doline.
V letu 2019 so nabor izdelkov razširili z uvedbo proizvoda Fructal Superior 100% slovensko jabolko, motni sok, ki ni filtriran in je pripravljen izključno iz slovenskih jabolk. V ta namen so odkupili 2.300 ton jabolk in v letu 2019 s 5.000 odkupljenimi tonami slovenskega sadja, postal največji odkupnik sadja v Sloveniji.
Fructal sedaj na trg uvaja nov izdelek – Fructal Superior slovensko sadje, nektar, ki je pripravljen izključno iz domačih slovenskih jabolk, hrušk in breskev. Za namen priprave proizvodov, pripravljenih izključno iz slovenskih surovin, je Fructal odkupil 1.350 ton slovenskega sadja.
S kozarcem soka, nektarja ali ledenega čaja blagovne znamke Vipavska breskev, Fructal Superior 100% slovensko jabolko ali Fructal Superior slovensko sadje tako potrošniki pripomorejo k ohranjanju lokalne pridelave sadja in posledično vzpodbujajo slovenske pridelovalce k ohranjanju in vzdrževanju sadovnjakov. Koronakriza, ki nam je prinesla toliko negotovosti in skrbi, je izpostavila tudi pomen lokalne pridelave in samooskrbe, zato v Fructalu širijo svoj nabor izdelkov, pridelanih iz domačih surovin. Dodatno k temu, bodo v Frucatlu konec marca zagnali tudi komunikacijsko kampanjo ozaveščanja pomena
lokalne pridelave z naslovom »Poskusite! Domače je.« Trend lokalne pridelave je pri nas sicer prisoten že dlje časa, raziskave pa kažejo, da je pandemija s COVID-19 povzročila številne spremembe v obnašanju potrošnikov, med drugim tudi to, da potrošniki še bolj intenzivno posegajo po lokalno pridelani hrani.