Da temu res tako, dodatno dokazuje naraščanje prodaje hrustljavih Mannerjevih prigrizkov Manner Snack z mlekom in lešniki glede na aktualne Nielsen podatke glede na celoten segment vafljev v Sloveniji:
Manner Snacks 5 x 25 g multi pakiranje se nahaja na top 20 mestu po Nielsenovem razvrščanju (lestvici) top vafelj proizvodov v Sloveniji. Analiza potrošnikov kaže, da kupci Mannerjevih izdelkov najpogosteje izberejo hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki (Vir: Nielsen; vaflji Slovenija; prodajne enote; YTD 6/2020).
Z začetkom šolskega leta, torej od začetka septembra 2020 do konca oktobra 2020 bo na slovenskem trgu potekala online kampanja za Mannerjeve hrustljave prigrizke Manner Snack z mlekom in lešniki. Fokusirana bo na urbano ciljno skupino mladih. Potekala bo preko različnih kanalov, ter na Facebook-u in Instagram-u - kot dvema največjima platforma družbenih medijev. Opozarjala bo na pomembne trenutke v vsakdanjem življenju »Je danes tvoj rojstni dan?«, »Celotna serija v 3 dneh?«, »Si zjutraj vstal brez dremeža?«, »Si posesal pod kavčem?« - Manner, dober razlog za sladko nagrado za tvoj vsakdan.
Več informacij o izdelku in trenutkih za nagrado najdete na:
https://www.manner.com/sl/o-podjetju-manner/roza-nagrada-za-tvoj-vsakdan
Z lastno ciljno spletno stranjo kampanje in Facebook nagradno igro, Manner zaokroža obsežno online kampanjo. Na Mannerjevi spletni strani pa lahko nadete tudi nove recepte z okusnimi Mannerjevimi hrustljavimi prigrizki Manner Snack.
Nielsen podatki o trgu vafljev kažejo: prodaja Mannerjevih izdelkov v Sloveniji še naprej raste
Dunajski Manner AG – top 3 proizvajalec na slovenskem trgu vafljev – je z blagovno znamko Manner druga najboljša blagovna znamka vafljev v Sloveniji in beleži rast blagovne znamke za +11,9%. Po drugi strani slovenski trg vafljev narašča za skupno + 9,8%. Blagovna znamka Manner je zabeležila povečanje tržnega deleža s 16,4% na 16,7% tržni delež, Manner kot proizvajalec pa je dosegel senzacionalen tržni delež 18,3%! Manner vrečke z napolitankami beležijo posebno dobro rast na običajen način: Top1 Manner SKU „Manner Mignon 400g vrečke“ povečujejo prodajo za +14,1% , medtem ko sej je prodaja klasičnih Manner napolitank v 400g vrečki povečala za + 25% v aktualnem YTD. Roza »On-the-go« izdelek Manner Snacks z mlekom in lešniki nadaljuje svojo prejšnjo pot rasti in navduši s povečanjem prodaje za + 12,4%. (vir: Nielsen podatki o trgu vafljev; YTD 06/2020).