Harley-Davidson Bucherer Blue -11,680,000 evrov
Z diamanti, pozlačenimi vijaki in sefom, ki je vgrajen v rezervoar, je motor Harley-Davidson Bucherer Blue poseben član družine Bucherer in s slabimi 12 milijoni evrov najdražji motocikel na svetu. Pri proizvodnji motornega kolesa je sodelovalo kar nekaj strokovnjakov, saj so morali vsak detajl izdelati ročno. Za delo je ekipa porabila dobrih 2500 ur, ustvarjen pa je bil le en.
Neiman Marcus Limited Edition Fighter – 9,889,000 evrov
Neiman Marcus je motor Limited Edition Fighter prvič predstavil na dražbi. Kljub začetni ceni 110.000 dolarjev je bil motor, ki lahko doseže hitrost 190 km/h, na koncu kupljen za slabih 10 milijonov evrov. Privlačno podvozje kolesa, izklesano iz enega samega kosa kovine, se je pri navdušencih izkazalo za izreden hit, prav tako pa videz dopolnjujejo deli iz titana, aluminija in ogljikovih vlaken. Vzrok za vrtoglavo ceno pa se ne skriva v podvozju, pač pa v dejstvu, da so jih na svetu do zdaj ustvarili le 45.
1949 E90 AJS Porcupine – 6,290,000 evrov
Proizvajalcu motornih koles z bogato zgodovino in zmagovalno dediščino je AJS Porcupine uspelo izdelati že leta 1949. Odprt okvir, narejen iz aluminijeve zlitine, ter dvojni motor z vodoravnimi cilindri in glavami motorju omogočata izjemno nizko težišče. Uporabljali so ga že v času hladne vojne, nato pa je dobrih dvajset let preživel v Nacionalnem muzeju motociklov v Coventryju. Po dveh desetletjih je eden izmed motociklističnih navdušencev segel globoko v žep in za nakup AJS Porcupina odštel dobrih šest milijonov evrov.
Ecosse ES1 Spirit – 3,218,000 evrov
Podjetje Ecosse se je z motorjem ES1 Spirit (imenovanim tudi motor prihodnosti) znašlo na seznamu zato, ker so želeli revolucionirati dizajn motornih koles. Namesto zanašanja na surovo moč so uporabili tehnologijo F1 za izboljšanje zmogljivosti, prav tako pa je motor izdelan iz aerodinamičnih materialov, ki naj bi pripomogli k temu, da lahko doseže hitrost 370 km/h. Uspelo jim je optimizirati skoraj vse, razen cene. Prihodnost motornih koles je torej že tu, a žal ni dosegljiva vsakemu.
Hildebrand & Wolfmuller – 3,128,000 evrov
Pri nakupu tega motornega kolesa ne gre le za hitrost ali videz, pač pa delček zgodovine, saj gre za prvi proizvodni motocikel na svetu. Na cesti se je prvič pojavil leta 1894, in sicer brez sklopke ali pedala. Motor Hildebrand & Wolfmüller je torej bolj podoben navadnemu kolesu, a je bil zaradi svoje starosti in ohranjenosti na dražbi prodan za dobre 3 milijone evrov.