Namesto da bi za vsako malenkost nadlegovali študenta v klicnem centru operaterja ali celo odhiteli do najbližje poslovalnice, lahko veliko opravite prek spleta ali mobilne aplikacije.
Take, ki se po navadi začnejo z zaimkom »moj«, nadaljujejo pa z imenom operaterja, so namenjene prikazu informacij naročniškega paketa in tudi urejanju preprostejših zadev, med katere spadajo možnosti nakupa opcij, dodajanje nekaterih storitev in podobno.
Koliko ste porabili
Čeprav je na prvem mestu njihova informativna vrednost, saj vas predvsem pri mobilni telefoniji zanimajo podatki o porabi, natančneje, koliko podatkov, redkeje pa minut in sporočil imate še na voljo do konca obračunskega obdobja ter kolikšni so morebitni dodatni že nastali stroški! Večina spletišč oziroma aplikacij jih prikaže v obliki preglednega »števca« ali v kakšni drugi hitro razumljivi in nedvoumni obliki.
Obvezno so del informativne ponudbe tudi informacije o tem, kaj izbrani naročniški paket vsebuje, koliko je vanj vključeno in koliko dodatnih stroškov ste pridelali – pri uporabi telefona zunaj EU, klicih na tuje telefonske številke in morebitnih nakupih plačljivih vsebin.
Še cela vrsta drugih zadev
Ker operaterji poleg mobilnih ponujajo tudi druge storitve, je informacij in možnosti, povezanih z naročniškim paketom, kajpada še več, če štejemo promocije, akcije in oglase operaterja, celo preveč, zato lahko celo spletišče postane nepregledno. Kaj šele omejen zaslon aplikacije. Čeprav so jih v zadnjem času prenovili in očistili, je še vedno včasih treba iti v podstran določenega področja, da najdete želeno.
Katero je boljše
Je pa čisto nepomembno, katero spletišče oziroma aplikacija vam je bolj všeč, saj ste tako ali drugače vezani na uporabo tiste, ki jo ponuja operater. Razen če nimate vsake storitve pri drugem, kar, stroškovno gledano, ni najbolj priporočljivo. Po naboru možnosti verjetno prednjači Telekom, kar ni presenetljivo, saj še vedno ponuja največ storitev.