"Seveda bomo morali plačati globe in zagotovo bomo imeli v ZDA tudi izgube. Vendar je dobra stvar ameriškega trga v tem, da imajo razumevanje za neuspeh in ti dajo možnost za okrevanje, če dobro delaš. To nameravamo storiti," je dejal Müller.
Podjetje je lani priznalo, da je v 11 milijonov svojih vozil po vsem svetu, od tega 600.000 v ZDA, vgradilo programsko opremo za goljufanje na preverjanju izpustov.
Navkljub obsežnosti škode za podjetje se Müller ne boji skupinske tožbe proti Volkswagnu. "Zdi se, da je to poslovni model ameriških odvetnikov. To je v ZDA stalna praksa, ljudje pa jo zdaj skušajo uvesti v Evropi in Nemčije. Glede tega smo povsem sproščeni," je pojasnil.
Müller ob tem ostaja optimističen tudi glede prodaje, saj naj bi podjetje še vedno dobro poslovalo na Kitajskem, po začetnem padcu pa se je prodaja popravila tudi v Evropi. Če si bo podjetje uspelo povrniti ugled, verjame, da ga čaka dobro leto.
V pogovoru se je obrnil tudi na notranje zadeve in poudaril, da ni nujno, da bi tisti s pogodbami za določen čas po izteku izgubili delo, a bo to odvisno od dogajanja s prodajo. "Pogodbeni delavci so do določene mere seveda fleksibilni in to velja ne glede na dizel. Moramo počakati, da bodo jasna poslovna gibanja v tem letu."
Klub okrnjenemu ugledu in stroškom škandala v milijardah dolarjev Müller verjame, da bo podjetje preživelo krizo: "Seveda, in to zelo dobro."