Volkswagen bo torej prihodnje leto za investicije namenil eno milijardo evrov manj kot v povprečju v preteklih letih, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Müller je zagotovil, da ne bodo varčevali na račun prihodnosti, pač pa se bodo osredotočili na tehnologije prihodnosti. Nemški avtomobilski koncern je že pred časom napovedal, da želi spodbujati elektro mobilnost in digitalizacijo.
Volkswagen tiči sredi hude krize, odkar je sredi septembra priznal, da je s pomočjo programske opreme prirejal rezultate testov izpušnih plinov pri avtomobilih z dizelskimi motorji. Pri tem je šlo za vrednosti zdravju nevarnega dušikovega oksida. Poleg tega pa je Volkswagen pri 800.000 avtomobilih navedel tudi napačne vrednosti izpustov okolju škodljivega ogljikovega dioksida. Grozijo mu milijardni stroški.
Ta teden je Volkswagen že sporočil, da bo zaradi stroškov škandala za dve ali tri leta odložil načrtovano povečanje lastniškega deleža v kitajski družbi FAW, ki jo je ustanovil s tamkajšnjim partnerjem SAIC venture. Trenutno ima v njej 40-odstotni lastniški delež, ki bi ga želel povečati na 49,9 odstotka, kolikor znaša tudi delež SAIC venture.
Müller, ki je v vodstvo koncerna prišel konec septembra, je že kmalu po nastopu položaja sporočil, da bodo preverili vse investicije. Zaradi zmanjšanja obsega investicij delovna mesta niso ogrožena, je zatrdil danes.
Še lani so v Volkswagnu napovedovali, da bodo do leta 2019 za investicije porabili 85,6 milijarde evrov. Ta denar naj bi se stekel v razvoj novih modelov avtomobilov, v tovarne in v okolju prijazne tehnologije.
Evropska komisija je danes Volkswagnu podaljšala rok za razjasnitev škandala. Ta bi se moral izteči danes, zdaj pa ima koncern čas do konca leta, da Bruslju podrobno razloži, kateri modeli in koliko avtomobilov je vpletenih v nepravilnosti.