Svetovni Francoz Sebastien Ogier (Volkswagen) je bil po številnih tehničnih težavah šele 17., njegov moštveni sotekmovalec Finec Jari-Matti Latvala pa je zadnji dan relija odstopil.
Citroen je dosegel deseto zmago na relijih po Argentini. Danes sta bila na sporedu samo še dva "brzinca", francoska ekipa pa si je že pred zadnjim dnem dirkanja zagotovila trdno vodstvo. Kris Meeke je imel po soboti 38,6 sekunde naskoka pred moštvenim sotekmovalcem Oestbergom.
Sezona se bo s peto dirko nadaljevala med 21. in 24. majem na Portugalskem.
Takšen vrstni red je ostal tudi po prihodu na cilj. Vsaj na prvih dveh mestih se ni nič spremenilo, le razlika se je, ker severnoirskemu dirkaču ni bilo potrebno tvegati preveč, zmanjšala. Na koncu pa je tudi 18 sekund popolnoma zadostovalo za prvo zmago v karieri.
Zato pa je Volkswagen na dirki, kjer mu je šlo vse narobe, ostal še brez najnižje stopničke. Tretji je bil do danes Finec Jari-Matti Latvala, ki pa je po okvari motorja odstopil. Nemška tovarna, Finec je v Argentini branil lansko zmago, se je tako morala zadovoljiti le z drobtinicami. Ogier je namreč iz boja za zmago izpadel že v petek, ko ga je ustavila tehnična napaka na dirkalniku.
Zadnji dan se je sicer vrnil na ceste, toda zaradi kazenskega pribitka 35 minut je bil brez možnosti za vidnejšo končno uvrstitev. Ostal je brez točk na 17. mestu, a je za tolažbo dobil vsaj tri točke za zmago na zadnji hitrostni preizkušnji, posebnem "power-stagu", kjer je premagal Danija Sorda in Oestberga.
Do tretjega mesta se je tako prebil Elfyn Evans, ki je sploh prvič v karieri končal med najboljšo trojico relijev na najvišji ravni. Meeke pa je s svojo prvo zmago tudi prekinil niz petih zmag Volkswagna na relijih za SP.
Argentinski reli je sicer zaznamovala tudi huda nesreča Novozelandca Haydna Paddona, ki je s svojim Hyundaijem i20 zletel s ceste in priletel med gledalce, ki so se zbrali na mestu, kjer ne bi smeli spremljati dirke. Več je bilo poškodovanih, tri so morali prepeljati v bolnišnico.