Vsaka s svojo zgodbo in svojim pogledom na svet, v katerem vse prevečkrat dominirajo moški, so na letošnjem SOF-u do zadnjega kotička napolnile dvorano in dokazale, da so dame lahko tudi novodobne bojevnice in obratno. Okroglo mizo je pred navdušeno medijsko in marketinško smetano moderiral Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor agencije Pristop, ki je na SOF-u že tretje leto zapored osvojila naziv agencija leta.
(D)amazonke so se dotaknile slovenske in globalne resničnosti ter spregovorile o vlogi žensk na vodilnih položajih v gospodarstvu, politiki, popularni kulturi in oglaševanju, usklajevanju kariere in materinstva, nenapisanih pravilih, neupravičenih pričakovanjih družbe in žensk do samih sebe ter številnih ovirah, ki so jih morale premagati na svoji izjemno uspešni karierni poti. Proti stereotipom so se borile z nasveti, začinjenimi z lastnimi izkušnjami, ter izpostavile, da ni pomembno ali si ženska ali moški - počneš lahko karkoli hočeš.