Svoj prvi polet je Solar Impulse 2 opravila junija lani. Njegov predhodnik, Solar Impulse, je pred tem postavil vrsto svetovnih rekordov - med drugim je opravil najdaljši polet solarnega letala s pilotom, ki je trajal 26 ur, prvi medcelinski polet in najdaljšo razdaljo s pilotom.
Za krmilom letala je 57-letni Švicar Bertrand Piccard, ki je po 20-urnem letu iz Mjanmara davi pristal na letališču v Chongqingu. Predviden je bil le kratek pristanek v tem mestu na jugozahodu Kitajske, a so se zaradi slabega vremena in varnostnih razlogov odločili pot proti Nanjingu nadaljevati šele čez nekaj dni.
Piccard se je med letom soočal s težkimi razmerami, saj je temperatura v pilotski kabini padla tudi do minus 20 stopinj Celzija, zaradi visoke višine poleta je moral uporabiti dodaten kisik, medtem ko se je spopadal z nepredvidljivimi razmerami nad gorovjem v provincah Yunnan in Sečuan. Direktor poleta Raymond Clerc je povedal, da je bil ta del poti najtežji doslej.
Iz Abu Dabija je letalo na pot okoli sveta poletelo 9. marca, cilj pa je, da v petih mesecih kot prvo solarno letalo obkroži Zemljo. Ustavilo naj bi se dvanajstkrat s celotnim časom letenja okoli 25 dni v petih mesecih. Najpomembnejši cilj podviga pa je osveščanje in promoviranje zelene energije.
Letalo, izdelano iz karbonskih vlaken, ima razpon kril kar 72 metrov, kar je več kot boeing 747, a obenem tehta le 2,3 tone. Krila so prekrita s 17.000 sočnimi celicami, ki poganjajo brezkrtačne elektromotorje. Ti lahko letalo poženejo do hitrosti 140 kilometrov na uro. Podnevi sončne celice polnijo litijske baterije, ki poganjajo propelerje ponoči.