Sprednji del je širok kar 2,06 metra in ima 305 milimetrov široke pnevmatike. Za optimalno učinkovitost so luči izdelane iz optičnih modulov z diodami LED. Žarometi brez stekla so podčrtani s svetlobnim nizom, ki se pri strani izteguje iz karoserije in reže zračni tok. Previsa sta kratka, da je 4,50 metra dolžine lahko v polni meri posvečene potnikom, ki imajo za vstopanje tudi samodejno zložljivo stopnico.
Krilna vrata se odprejo zelo na široko – sprednja naprej, zadnja nazaj –, kar omogoča enostavno vstopanje v vozilo. Ukinitev srednjega stebrička je bila mogoča po zaslugi novega proizvodnega postopka. Quartz je izdelan na konstrukcijski osnovi EMP2, na kateri je nameščena struktura iz kompozitnih materialov in lepljenih sten.
Pogonski sistem Full-hybrid Plug-in razvije skupno moč 367 kW (500 KM). Sestavljajo ga štirivaljni bencinski 1.6 l THP 270 s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, ki razvije 330 Nm navora in specifično moč skoraj 170 KM/l, kar je eden od najboljših rezultatov na svetu. Dodatno prednjo premo poganja še električni motor s 85 kW in z neposrednim odjemom moči.
Ta motor med fazami upočasnjevanja polni 400-voltni akumulator, med prestavljanjem pa priskoči na pomoč bencinskemu motorju. Tudi na zadnji premi je vgrajen električni motor s 85 kW, ki služi za pogon vozila in ravno tako sodeluje pri polnjenju akumulatorja. Poseben sistem ESP upravlja porazdelitev zaviranja med vsa štiri kolesa, da zagotovi stabilnost vozila in optimalno polnjenje akumulatorja.