Družbena omrežja imajo omejeno življenjsko dobo
Nedavna študija na nemškem inštitutu Fraunhofer je pokazala, da imajo spletna družbena omrežja precej predvidljivo življenjsko dobo. Študija je vključevala 175 različnih spletnih storitev z vidika uporabnikov v 45 različnih državah, ugotovitve pa kažejo, da je vzpon in padec priljubljenosti presenetljivo predvidljiv.
Podatki kažejo priljubljenost družbenih omrežij na osnovi iskanj v iskalniku Google. "Najina analiza je pokazala, da kolektivna pozornost, namenjena družbenim medijem, raste in pade v skladu z zelo običajnim in predvidljivim vzorcem. Vzorec se ohrani ne glede na regije, kulture ali teme, kar kaže na to, da na priljubljenost spletnih storitev vplivajo splošni mehanizmi," sta zapisala raziskovalca.
Avtorja sicer opozarjata, da podatki iz Googlovega iskalnika ne predstavljajo popolno sliko priljubljenosti posameznega družbenega omrežja. Nekateri uporabniki si spletni naslov družbenega omrežja preprosto zapomnijo ali pa si ga shranijo med zaznamke.
Kot piše tehnološki portal Zdnet, pa raziskava kljub temu potrjuje splošno prepričanje, da imajo družbena omrežja omejen rok trajanja. Nekatere študije so že pred časom namigovale na začetek konca trenutno najbolj priljubljenega omrežja Facebook, podobno kot se je to zgodilo z omrežjem Myspace.