Odločitev, da velikan pride tudi v evropske prodajne salone, je vsekakor drzna, a pri Lexusu so globoko prepričani, da ima ta avto velik potencial. Z oblikovnega vidika je LM zagotovo nekakšen unikum. Če smo dvigali obrvi pri velikanskih ledvičkah BMW-ja, je velikanska maska tega potovalnika nekaj, česar pri nas še nismo videli. So pa Japonci poskrbeli za visok nivo udobja v potniški kabini. Možne so seveda različne sedežne konfiguracije, nedvomno najzanimivejša bo tista z dvema sedežema, ki sta obenem tudi počivalnika. K temu so razvojniki dodali še velik 48-palčni zaslon, ki je ločen na dva dela, v ta del pa so vgradili še manjši hladilnik in zložljivo mizico, obenem pa bo potnikom na voljo tudi več odlagalnih mest in posebno zatemnitveno steklo za zasebnost med voznikom in potnikoma. Omembe vreden je podatek, da LM v dolžino meri 5,12 metra, dolžina medosja pa znaša natanko tri metre. Na naši celini bo opremljen s hibridnim pogonom, kar pomeni, da ga bo v osnovi gnal 2,5-litrski bencinski motor s podporo elektrifikacije, ki bo moč razporejal na vsa štiri kolesa. Skupna sistemska moč bo znašala 184 kilovatov.