Velika čast in uspeh
V omenjeni kategoriji se poleg Babičinega seksualnega življenja za cezarja poteguje še Caline avtorice Margot Reumont in Noir-soleil animatorke Marie Larrive. Babičino seksualno življenje je sicer decembra lani prejel evropsko filmsko nagrado za najboljši kratki film. Pred tem je bil z glavno nagrado nagrajen na 52. filmskem festivalu v finskem mestu Tampere in z nagrado za najboljši animirani film v tekmovalni kategoriji evropskih filmov na mednarodnem festivalu kratkega filma Go Shor na Nizozemskem. Za najboljši film je bil razglašen tudi na festivalu animiranega filma FAB v Berlinu.
Tematika, ki je še kako aktualna
Babičino seksualno življenje popelje gledalca na kratek izlet v zgodovino intimnosti podeželske babice, ki povzema odnos, v katerem so bile ženske v prvi polovici 20. stoletja pod streho strogih cerkvenih naukov in splošnih družbenih konvencij razumljene kot objekt za potešitev spolne sle svojih mož.
Navdih za film je avtorica črpala iz pričevanj žensk, ki jih je Milena Miklavčič zbrala v knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače. Scenarij za film sta napisali režiserka, ki je film tudi zmontirala, in Maria Bohr.
Najprestižnejša med nagradami
Režiserka Urška Djukić je za STA povedala, da ji nagrada pomeni velik kompliment tako za avtorsko ekipo kot za slovenski film in jezik. Kot je še dodala, je prvič v zgodovini, da se je slovenski film povzpel tako visoko v »tej filmski meki«. Spomnila je, da Francozi veljajo za izumitelje filma in imajo poseben status v filmski industriji, saj imajo dva največja filmska festivala na svetu, Cannes in Clermont Ferrand, ter na leto namenijo več kot 900 milijonov evrov za filmsko produkcijo in posnamejo več kot 300 celovečernih filmov ter več kot 8000 kratkih filmov letno.
»Hkrati to potrjuje, da je obravnavana tema filma Babičino seksualno življenje univerzalna resnica, o kateri je treba govoriti in se boriti proti vsem tovrstnim zlorabam žensk, ki se dogajajo tudi danes,« je še zapisala slovenska režiserka že večkrat nagrajenega animirano-dokumentarnega filma, ki je nastal v slovensko-francoski koprodukciji. Sorežiserka in animatorka je Emilie Pigeard.