Na TV Slovenija v ponedeljek, 6. septembra, prihaja nova sezona izjemno priljubljenega kviza Vem!, ki bo tudi to jesen od ponedeljka do petka ob 18.20 na TV Slovenija 1 poskrbel za sproščene začetke večerov. Še vedno bosta z vami voditelja Anže Zevnik in Aljoša Ternovšek.
Z novo, že 14. sezono kviza Vem! se vrača tudi dnevna nagradna igra za gledalke in gledalce. V nagradni igri v kvizu VEM! sodelujejo gledalci na spletnem naslovu www.kviz-vem.si tako, da uganjujejo manjkajočo črko v iskani besedi. Na zaslonu se izpišejo: vprašanje, beseda z manjkajočo črko ter dve črki, od katerih je samo ena rešitev nagradne igre. Črki se izpišeta za zaporednima številkama 1 in 2.
Kviz Vem!, ki je na sporedu od januarja 2015, je med gledalci vedno bolj priljubljen in je iz sezono v sezono tudi vedno bolj gledan, od začetka predvajanja se je gledanost že več kot podvojila.
Kako poteka kviz?
Vem! je kviz o splošnem znanju, zapakiran v sodobno in dinamično obliko polurne televizijske zabave. Je privlačen tako za mlado občinstvo kot tudi ugankarje in radovedneže vseh vrst. V zabavnem kvizu trije tekmovalci odgovarjajo na preprosta vprašanja. Rešitev je vedno črka, ki se izpiše v križanki. Naslednja naloga je rešiti gesla v tej skrivnostni križanki. Tekmovalci lahko v vsakem trenutku zaključijo krog, če prepoznajo vsa gesla naenkrat. V finalu si nato najboljši tekmovalec izbere naključnih pet črk, ki se izpišejo v čisto novi križanki. Vsaka beseda, ki jo ugane, prinese nagrado. Če mu uspe križanko rešiti v celoti, se nagrada poveča, finalist pa dobi vstopnico za naslednjo oddajo, kjer se pomeri z novima izzivalcema.
Kmalu tisoča oddaja
Spomnimo. Do zdaj so na TV Slovenija premierno predvajali že več kot 900 oddaj kviza Vem!, v drugi polovici novembra pa bo predvidoma predvajana že 1000. oddaja. Sodelujoči tekmovalci in gledalci v nagradnih igrah so v vsem tem času skupno priigrali za več kot 300.000 evrov nagrad. Ustvarjalci oddaje so skupaj z mnogo znanimi Slovenci že večkrat sodelovali pri dobrodelnih akcijah in pomembno pripomogli k ozaveščanju pomena pomoči najbolj ranljivim v naši družbi.
Vem! je tako priljubljen, da ga v zadnjih dveh letih gleda že skoraj vsak tretji gledalec, ki je v času predvajanja kviza pred TV-sprejemnikom.