V oddaji, ki bo na spletni platformi Netflix premierno predstavljena 16. marca, bosta glavno vlogo igrali lutkiz imenoma Waffels (Vafelj) in Mochi (moči je japonska sladica, pa tudi izraz za ljubko osebo z napihnjenimi lički), po katerih se oddaja tudi imenuje.
"S pomočjo prijateljev, med katerimi je tudi lastnica trgovine Michelle Obama in čarobne leteče nakupovalne košarice, bosta Waffles in Mochi potovala po svetu in obiskala različne kuhinje, restavracije, kmetije in domove, pripravljala jedi z različnimi začimbami s pomočjo znanih kuharskih mojstrov, otrok in znanih osebnosti," so sporočili iz Netflixa.
Nekdanja prva dama je tudi izvršna producentka oddaje in je, kot pravi, več kot navdušena. "Vznemirjena sem zaradi družin in otrok, ki se nam bodo pridružili v tej pustolovščini, v kateri raziskujemo, kuhamo in jemo prekrasno hrano iz vseh koncev sveta," je povedala Michelle.
Otroški šov je povezan s sloganom "Premaknimo se" iz kampanje Michelle Obama, katere cilj je zmanjšati debelost med otroki in mladostniki. Cilj oddaje pa je začeti pobude, ki bi družinam omogočile dostop do zdrave in cenovno ugodne hrane, ter povečale telesno aktivnost.
Nekdanji predsedniški par je, kot smo že poročali, z Netflixom sklenil več milijonsko pogodbo za produkcijo televizijskih šovov z različnimi vsebinami.