Igralka in bivša Miss sveta ne potrebuje rdeče preproge, da bi zasijala v vsem svojem žaru. Tokrat ji je to uspelo na videoposnetku, kjer je ponosno razglasila zmagovalca Znamka leta, v kategoriji čevlji.
To je postala znana znamka Crocks, ki je med pandemijo, med uslužbence bolnišnic razdelila več kot 860 tisoč parov svojih čevljev. Kako priljubljena je znamka tudi sicer med zemljani priča dejstvo, da so ob napovedi zaprtja proizvodnje, ljudje iz vsega sveta podpisovali peticijo, naj se izdelava nadaljuje. Čeprav so bile kroksice, kot jim pravimo pri nas, nekoč označene za najgrši obutveni dizajn, to ne zmanjša njihove priljubljenosti.
Priyanka Chopra že nekaj časa sodeluje s tovarno, ki izdeluje te plastične natikače, pa ne kot reklamni obraz, temveč pri skupnih dobrodelnih akcijah. Zato je bila, kot je omenila sama, toliko bolj ponosna, da lahko razglasi letošnjega zmagovalca.
To je storila v osupljivi svileni, črni obleki z globokim dekoltejem, ki popolnoma osupnila. Kot piko na i pa je dodala še diamantne uhane in res je bila videti »kot iz škatlice«.