Da je nekdanja igralka, zdaj pa soproga britanskega princa Harryja, Meghan Markle, popolnoma zmedena glede tega, kaj bi sploh rada, je jasno že dlje časa.
Da ne bo negovala svojega imidža hollywoodske zvezde, je dala jasno vedeti takoj, ko je prestopila prag buckinghamske palače, in s to potezo Britance seveda zelo razveselila. Takoj so jo vzeli za svojo.
Ko pa je le nekaj mesecev po poroki, ki je bila maja lani, prvič nakazala, da ne bo upoštevala pravil, ki veljajo za visoke aristokrate, je završalo. Njena samosvojost se je vse do dandanes še stopnjevala, sodu pa je izbila dno novica, da se želi s možem preseliti v Ameriko, ker naj bi jo mučilo domotožje.
UKREPANJE
Kako so se na možnost selitve odzvali kraljica in drugi člani kraljeve družine, se ne ve, Britanci pa so selitev čez lužo razumeli kot veliko izdajo. Posledično je Meghan malodane od danes do jutri padla priljubljenost in pričakovati je bilo, da bo potrebna strategija za vnovično izgradnjo imidža.
In na tej točki so se stvari zapeljale v popolnoma drugačno smer, kot je bilo pričakovati. Meghan je za reševanje svoje javne podobe najela agencijo Sunshine Sachs. Glavna težava pri najetju ameriške agencije pa ni le v tem, da se je zgodila za hrbtom profesionalnih kraljevskih svetovalcev, temveč v strankah, ki jih Sunshine Sachs zastopa oziroma jim je že gradilo porušeno podobo.
UMAZANA PODOBA
Zvezdniki, za katere hollywoodska agencija trenutno skrbi, na primer Jon Bon Jovi, Ben Affleck, Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake in Jeniffer Lopez, sicer niso težavni. Vsi ti so za agencijo le dobra referenca, saj nimajo nobenih moralno spornih grehov. A pogled v preteklost Sunshine Sachsa, ko je reševal uglede Michaelu Jacksonu zaradi obtožb, da je zlorabljal mladoletnike, Janet Jackson zaradi izpada gole dojke na nastopu na Super Bowlu in tudi najbolj znanemu spolnemu izkoriščevalcu igralk Harveyju Weinsteinu, je dovolj zgovorno dejstvo, ki prepriča, da za reševanje imidža člana kraljeve družine ime agencije pač ni dovolj čisto.
OPRAVIČILO
Ne glede na situacijo, ki za Meghan res ni ugodna, pa obstaja tudi olajševalna okoliščina. Z agencijo Sunshine Sachs je Meghan že sodelovala v letih, ko je igrala v televizijski seriji Suits, izvršna direktorja agencije Shon Saatchi in Tomas Morgan pa sta celo njena zasebna prijatelja, s katerima stikov nikoli ni prekinila.