V šovu Zadruga so poskrbeli za nov šok v Srbiji, kjer že odštevajo zadnje dneve do začetka najnovejše resničnostne sage. Če jim česa ni mogoče oporekati, je to njihov smisel za oglaševanje. Televizijska hiša, na kateri se bo drama odvijala, je namreč napovedala nekaj nevsakdanjega in za mnoge povsem nezaslišanega, poleg drugih udeležencev naj bi pred kamere »stopilo« osemmesečno dete, ki naj bi ga nato vestno spremljali vse do polnoletnosti. Še več, obljubili so tudi »sodelovanje« opice in zlate ribice z imenom Ljubinko, sicer pripadnice LGBT skupnosti.
Šov Zadruga je nastal pod dirigentsko palico Željka in Milice Mitrovič, slavnega srbskega medijskega para. Za ta megalomanski projekt, ki se bo začel 6. septembra, so zgradili celotno mesto, v katerem naj bi padal umetni dež, obljubljajo pa še simulacije grmenja in hologramske projekcije. Udeležili se naj bi ga številni zvezdniki, pri čemer se je Mitrović, sicer lastnik televizijske hiše TV Pink, pohvalil, da so pri projektu sodelovali celo strokovnjaki iz Hollywooda.
Po poročanju nekaterih srbskih tabloidov naj bi Mitrović bodočega »Trumana« lastnoročno izbral med zapuščenimi otročički, ki so na voljo za posvojitev. V šovu bodo sicer sodelovale številne »svojeglave« osebnosti različnih profilov, ki bodo poskrbele za vse pikantnosti.
Je vse le hrana za ljudstvo?
Vam vse to smrdi? Menite, da gre zgolj za spretno marketinško potezo? Točno to trdijo na srbskem portalu Espreso.rs, ki se sklicujejo na vir iz produkcijske ekipe zadevnega šova. Ta pravi, da gre zgolj za spretno propagando z namenom šokirati javnost. »Seveda ne bo nobenega otroka. Željko Mitrović seveda ni posvojil nobenega otroka. Želeli so zgolj vznemiriti javnost. »Dete« bodo prinesli pred kamere in ga položili v zibelko, obiskovalci pa bodo zanj ves čas skrbeli, vendar »deteta« kamera nikoli ne bo posnela. To zato, ker »dete« sploh ne obstaja, namesto njega bo tam ležala lutka, stanovalci pa se bodo morali do nje obnašati, kot da gre za pravo dete. To je celotna zgodba,« pravi neimenovan vir.