Podjetje Firefly, ki se ukvarja z proizvodnjo biogoriv, meni, da bodo lahko uspešno proizvajali reaktivno gorivo za letala iz človeških fekalij. Z letalsko družbo Wizz Air so že dosegli dogovor o zagotovitvi do 525.000 ton trajnostnega letalskega goriva SAF (Sustainable Aviation Fuel) v naslednjih 15 letih. Izvršni direktor podjetja Firefly James Hygate je dejal, da so bioizločki rahlo gnuse stvari, a so neverjeten vir energije. "Odplake spreminjamo v reaktivno gorivo. Ne morem si zamisliti veliko stvari, ki bi bile bolj frajerske od tega," je dodal Hygate.
Pri proizvodnji trajnostnega letalskega goriva (SAF) se uporabi približno za 70 odstotkov manj ogljika kot pri običajnih reaktivnih gorivih, vendar je proizvodnja zato tudi nekajkrat dražja. Komunalno podjetje Anglian Water se je že zavezalo in sklenilo pogodbo, da bo pojetju Firefly kot del začetne faze zagotavljalo biotrdne snovi - produkte procesa čiščenja odpadne vode. Paul Hilditch, glavni operativni direktor podjetja Firefly, je dejal, da je v Združenem kraljestvu dovolj bioloških trdnih snovi, da bi zadovoljili vse potrebe povpraševanja po SAF do leta 2030. "Pravzaprav je teh snovi vsepovsod dovolj. Kjer so ljudje, tam je kakec in to je vse kar potrebujemo," je hudomušno dejal.
Iz Fireflya sporočajo, da so trenutno v postopku pridobivanja regulativne odobritve za svoj produkt, ki se bo uporabljal za gorivo letal. Tudi Wizz Air je napovedal, da upa, da bo do leta 2030 vsaj 10 odstotkov svojih letov oskrboval s trajnostmi letalskimi gorivi (SAF). Yvonne Moynihan iz letalske družbe Wizz Air pravi, da je iskanje trajnostnega goriva ključnega pomena za zmanjšanje emisij ogljika iz letalstva. Dejala je, da bo to zahtevalo "povečanje proizvodnje SAF" in oblikovalce politik pozvala, naj podprejo naložbe. Vlada želi, da bi bilo do leta 2030 najmanj 10 odstotkov letalskega goriva v Združenem kraljestvu proizvedenega iz trajnostnih surovin.