Koronačas

Javni prevoz ne bo mogel sprejeti dovolj potnikov, zato spodbude kolesarjem

G.G.
30. 4. 2020, 14.03
Posodobljeno: 30. 4. 2020, 14.11
Deli članek:

Čistejši zrak v koronačasu je dal politikom misliti.

Profimedia
MEstne oblasti v Parizu še bolj spodbujajo kolesarjenje.

V Franciji razmišljajo o času po epidemiji. Želijo, da bi po mestih kolesarilo čim več ljudi, zato namenjejo tudi denarne spodbude. Vsakemu kolesarju bo zagotovljen zastonj servis kolesa do višine 50 evrov pri registriranem servisu koles. Če bo popravilo dražje, bodo morali doplačati. Država bo denar namenila tudi za zagotovitev parkirnih mest za kolesa, popravilo in širitev mreže kolesarsih stez.

V Bruslju so včeraj oznanili, da bodo v čim krajšem času naredili še 40 kilometrov kolesarskih stez. Namen je enak kot v Parizu, razbremeniti javni promet.

Tudi v Londonu si belijo glavo z zagatami pri umeščanju javnega prometa v koronastandarde. Zahteva po meter in pol razdalje med potniki bo zmanjšala kapaciteto na podzemni železnici za 15 odstotkov, na avtobusih pa bo vsaj 12 odstotkov manj potnikov.