V ameriškem podjetju Tesla Motors trdijo, da so poleti povečali proizvodnjo njihovega paradnega konja modela 3 in s tem izpolnili obljubo svojega ustanovitelja in prvega moža Elona Muska. Ta se je namreč zaobljubil, da bodo odpravili težave v proizvodnji, zaradi katerih so številni podvomili v prihodnost njegovega podjetja.
Včeraj so oznanili, da so v tretji četrtini proizvedli 80.142 vozil – 50 odstotkov več kot v drugi. Ko so zastavljeno število prvič dosegli v zadnjem tednu junija, so se številni spraševali, če jim bo to uspevalo tudi v prihodnje.
Parkirišča, na njih pa električni avtomobili
Ti dvomi so spet vzniknili, ko so "internetni preiskovalci" odkrili niz parkirišč in parkirnih garaž v Kaliforniji, New Jerseyju, Arizoni in Utahu, kjer v velikem številu stojijo njihovi električni avtomobili.
Ugibajo, da so parkirišča, polna njihovih avtomobilov, dokaz, da v podjetju ni vse v najlepšem redu.
Eno takšnih parkirišč je bilo opaženo v Burbanku v Kaliforniji, kjer Tesla od julija pušča svoje avtomobile – od nekaj ducatov pa do več sto. Podobno se dogaja tudi v mestu Lathrop v bližini San Fracisca, kjer v industrijski coni sameva 400 avtomobilov, poroča New York Times. Več sto jih je parkiranih v Antiochu, severovzhodno od San Francisca, samevajo pa tudi v Bellevueu v Washingtonu, Chicagu, Dallasu, Las Vegasu in Salt Lake Cityju. Parkirišča naj bi bila zasebna.
Slabo znamenje?
Internetni zanesenjaki stavijo, da bo vrednost delnice Tesle padla in domnevajo, da Musk ni iskren z javnostjo, še posebej v zvezi s prodajnimi številkami. Ugibajo, da so parkirišča, polna njihovih avtomobilov, dokaz, da v podjetju ni vse v najlepšem redu.
Dave Arnold, Teslin predstavnik za stike z javnostmi, je dejal, da so parkirišča "logistična tranzitna vozlišča" in da lahko vsakdo, ki jih dnevno opazuje, opazi spremembe. Kakorkoli že, stranke se pritožujejo, da vozila prihajajo z zamudo. Kar bi lahko pomenilo, da imajo težave z dostavo, saj je tudi Musk potožil, da jih pesti pomanjkanje vlačilcev. V ameriški zvezi avtotransporterjev sicer trdijo, da ne vedo za nobenega proizvajalca, ki bi imel težave z dostavo. Musk je nadalje trdil tudi, da so razvili celo lastne prikolice za prevoz, a v vladni agenciji, ki bdi nad tem področjem, o tem ne vedo nič.
Pritisk na podjetje je torej vedno večji. V naslednjih šestih mesecih bodo morali poplačati 1,3 milijarde dolarjev dolga. Celoten dolg sicer znaša 10 milijard dolarjev.