Minila so štiri leta in Amazonov program za zračno dostavljanje pošte imenovan »Amazon Prime Air« še vedno ni splavljen. Drugače pa je pri Amazonovem kitajskem konkurentu JD.com, kitajski spletni trgovini, ki je prodane produkte začela po zraku dostavljati že lani.
A pri kitajskem trgovcu gre vseeno za drugačen model, kot ga je predlagal Amazon. Medtem ko podjetjre s sedežem v ameriškem Seattlu želi z droni produkte dostaviti neposredno na prag naročnika, je JD kupil več večjih dronov za prenašanje težjih paketov (do ene tone), ki letijo po vnaprej določenih poteh, iz ceetra Pekinga, do odročnih delov petih različnih provinc. Tam dron masivni paket odstavi na posebno dostavljalsko mesto, lokalni dostavljalci pa produkte nato razvozijo do končnih kupcev.
JD.com pa se ne ustavlja zgolj pri distribuciji produktov iz svoje trgovine. Podpredsednik za mednarodne zadeve Josh Gartner trdi, da podjetje razmišlja tudi o tem, kako bi z istimi droni lahko prevažali hrano iz odročnih kmetij v urbana skladišča.
Zračna dostava pa tudi ni edino polje, kjer je kitajski konkurent prehitel zahodni Amazon. Kitajsko podjetje je namreč zgradilo najhitrejši dostavni sistem na svetu. Po lastnih navedbah naj bi tako kar 92 odstotkov vseh produktov bilo dostavljenih v roku dveh dni po oddaji naročila.
JD.com ima sicer več kot 200 milijonov uporabnikov, Amazon pa se na uspehe konkurenta ni uradno odzval.