»Žensko zdravje«.

18. dm tek za ženske: Rekordna udeležba in uspešna dobrodelna akcija za žensko zdravje

R.T.
27. 5. 2024, 12.05
Posodobljeno: 27. 5. 2024, 12.14
Deli članek:

V soboto se je uspešno zaključil že 18. dm tek za ženske, ki je letos potekal pod okriljem aktualne teme »Žensko zdravje«. Dogodek je znova pritegnil izjemno število udeleženk, saj je bilo prijavljenih rekordno število tekačic. Skupaj s pomočjo tekačic je dm Slovenija v dobrodelne namene doniral kar 13.644 paketov higienskih vložkov.

Žiga Intihar
Teja Kampuš, nabava in marketing ter Ana iz Anine Zvezdice

V okviru letošnjega dm teka za ženske se je dm Slovenija zavezal k posebni dobrodelni akciji, s katero želi prispevati k izboljšanju ženskega zdravja in poudariti pomen podpore ženskam v stiski. dm Slovenija je od vsake prodane startnine doniral dva paketa vložkov Jessa organizaciji Anina zvezdica. Z zbranimi sredstvi bo Anina zvezdica vložke razdelila ženskam, ki jih menstrualna revščina najbolj prizadene.

»Veseli in ponosni smo, da smo se danes že 18. leto zapored zbrali na tem izjemnem dogodku, ki ne združuje le športnega duha, temveč tudi čudovito energijo žensk, ki skrbijo zase in za svoje zdravje. Letošnji tek je potekal pod okriljem zelo pomembne in aktualne teme ženskega zdravja. V dm Slovenija smo zavezani k podpori zdravja in dobrega počutja žensk, zato smo letos sklenili, da vsak korak, ki ga udeleženke pretečejo, nosi še dodatno vrednost. Od vsake prodane startnine bomo donirali dva paketa vložkov Jessa dobrodelni organizaciji Anina zvezdica. Ta organizacija opravlja pomembno delo pri zmanjševanju menstrualne revščine v Sloveniji, kar je težava, s katero se mnoge ženske v naši državi soočajo vsakodnevno. Z našo podporo Anini zvezdici želimo prispevati k izboljšanju teh razmer in omogočiti ženskam, da se lahko osredotočijo na svoje zdravje, izobrazbo in vsakodnevne obveznosti, ne da bi morale skrbeti za dostop do osnovnih higienskih potrebščin,« je po 18. dm teku za ženske povedala Teja Kampuš iz marketinga dm Slovenija.

S pobudo, da bi osnovne higienske potrebščine postale še bolj dostopne vsem ženskam, je dm Slovenija med prvimi storil korak v to smer. S 1. februarjem je namreč trajno znižal izdelke za žensko higieno dm-ove lastne blagovne znamke Jessa vsaj do 31. decembra 2024 za najmanj višino DDV-ja, od 9,5 % do 18,35 %.

Sa. R.
Ivan Horvat - Marketing & PR Manager za Adria regijo in Kristjan Jerončič- Nabava in marketing

Ob prevzemu donacije dm Slovenija je ustanoviteljica Anine zvezdice, Ana Lukner Roljič, dodala: »V 15. letih delovanja Anine zvezdice sem spoznala nešteto žensk, ki vsakodnevno bijejo bitko za osnovno preživetje. Ženska s svojo skrbnostjo, ljubeznijo in neskončno voljo lahko doseže vse. Zato mi tovrstna dobrodelna kampanja toliko pomeni. Da ženskam v težkih trenutkih zagotovimo in pomagamo z izdelki, ki jim resnično pridejo prav. Menstrualna revščina je resna težava, ki vpliva na zdravje, izobrazbo in dostojanstvo številnih žensk v naši skupnosti. Ta donacija nam bo omogočila, da mnogim ženskam in dekletom zagotovimo dostop do osnovnih higienskih potrebščin, kar bo pozitivno vplivalo na njihovo vsakodnevno življenje. Zato se iz srca zahvaljujem dm Slovenija za to čudovito pobudo in izjemno donacijo higienskih vložkov Jessa. Ponosna sem, da skupaj pomagamo in apeliram na vse, da se moramo vsak trenutek zavedati, da je vsak izmed nas lahko iz danes na jutri v težki situaciji, in da to ne zmanjšuje naše vrednosti. Spoštovati se moramo, poslušati in slišati. Moramo odpreti srce in biti prijazni,«

Dm Slovenija se po uspešno izpeljanem 18. dm teku za ženske zahvaljuje udeleženkam in vsem obiskovalcem, ki so s svojo podporo omogočili uspešno izvedbo dogodka in s tem prispevali k boljši prihodnosti številnih žensk. Sodelovanje in povezovanje, ki smo ju doživeli na današnjem teku, sta dokaz, da lahko skupaj ustvarjamo pozitivne spremembe v družbi.

Si. R.
Nastopili so tudi Čuki

Žiga Intihar
18. dm tek za ženske

Blaž Bednjički
18. dm tek za ženske