V SDS poudarjajo, da vozniki v Sloveniji zaradi hitrega povečevanja prometa stojijo v večkilometrskih kolonah vozil, ki so ob tem tudi posledica različnih obnovitvenih del in zapor nekaterih cest. "Pot, ki se je v povprečju prevozila v pol ure, se s sedanjimi zastoji podaljša v uro in pol do dve uri in več. Zastoji vplivajo na vse, ki se vsakodnevno vozijo na delo ali v šole, na njihovo produktivnost in kakovost življenja," so prepričani v poslanski skupini.
Resnega razmisleka o prihodnjem upravljanju ni
Pri tem spominjajo, da so na prometne zastoje opozarjali že marca in pri tem predlagali, da se vsaj v času turistične sezone uvedejo cenejše nočne vinjete, da bi nekoliko razbremenili avtoceste, a vlada za ta predlog ni imela posluha.
Poslanci SDS pravijo tudi, da se je zamaknil terminski plan izgradnje tretje razvojne osi in podaljšala časovnica izgradnje drugega tira Divača-Koper, resnega razmisleka o prihodnjem upravljanju z vse večjim prometom pa da ta vlada ni izpeljala.
Za ponovno uvedbo avtocestne policije
Opozarjajo še na zmanjšanje prometne varnosti, na katero po njihovem prepričanju znatno vpliva lanska ukinitev avtocestne policije. "Ta poteza se je izkazala za katastrofalen ukrep sedanje vlade, saj so pozitivni učinki avtocestne policije tudi hitrejše posredovanje pri intervencijah in odpravi zastojev," menijo.
V poslanski skupini SDS so prepričani, da se je treba s problematiko gostega prometa in zastojev ustrezno spopasti, zato v zahtevi za sklic odbora za infrastrukturo predlagajo, da bi ta ministrstvo za infrastrukturo pozval, da najpozneje v roku enega meseca uveljavi ukrepe za zagotovitev normalne pretočnosti prometa na slovenskih avtocestah ter pospeši postopke za preusmeritev tovornega prometa s cest na železnice. Vlado pa naj bi odbor pozval, da znova ustanovi avtocestno policijo.