Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) bo najkasneje do 24. marca začel dnevno posodabljati podatke o razpoložljivih zdravnikih, je napovedala generalna direktorica ZZZS Tatjana Mlakar. K večji ažurnosti podatkov jih je zaradi težav pri delu klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema pozvalo ministrstvo za zdravje.
Na ministrstvu za zdravje pozdravljajo »aktiven angažma«, ki ga je napovedal ZZZS. Ob tem se jim zastavlja vprašanje, zakaj so se podvizali šele ob vzpostavitvi klicnega centra. »Na ministrstvu smo se sicer na navedbe direktorice takoj odzvali in poslali kontaktne številke OE ZZZS, ki smo jih pridobili na spletni strani ZZZS v klicni center. S tem smo zagotovili še večjo dostopnost uporabnikov zdravstvenih storitev, saj lahko državljani pokličejo na 0 801 801 in tam dobijo neposredno prevezavo na ustrezno številko kontakta ZZZS,« so sporočili z ministrstva.
Iz včerajšnje novinarske konference ZZZS so na ministrstvu razbrali, da bi lahko bil ZZZS že prej bolj aktiven in ažurneje posodabljal podatke na svoji spletni strani. Zato na ministrstvu dodatno ugotavljajo, da »ZZZS svoje funkcije ne opravlja dovolj učinkovito v korist zavarovancev.«
»Namen klicnega centra je ravno v enotnosti delovanja. Do vzpostavitve klicnega centra so bili uporabniki, zavarovanci, v sistemu prepuščeni sami sebi, ko so iskali podatke po nepregledni množici spletnih strani o prostih aktivnih zdravnikih. MZ je klicni center ustanovilo z razlogom, da uporabnikom zdravstvenega sistema omogočimo večjo dostopnost do zdravstvenega sistema in do informacij o izbiri prostega aktivnega zdravnika. Državljani, ki se na splošno ne znajdejo na številnih podstraneh spletne strani ZZZS in niso bili dovolj seznanjeni o možnost klica na OE ZZZS (pri izbiri osebnega zdravnika), lahko danes neposredno pokličejo v klicni center ministrstva na 0 801 801 in dobijo neposredno pomoč in prevezavo na ustrezno številko kontakta ZZZS. Na ministrstvu za zdravje tako ponovno ocenjujemo, da je bila vzpostavitev klicnega centra nujno potrebna, saj smo uporabnikom zdravstvenega sistema omogočili takojšnji dostop do sogovornika, enotno vodenje skozi sistem ter do razpoložljivih informacij o prostih zdravnikih, ki opredeljujejo paciente,« so še zapisali na ministrstvu.