nadzor nad blagovnimi znamkami

Mama je udarila nazaj: kaže, da sta se z Luko Dončićem sprla

R.T.
19. 10. 2022, 14.02
Posodobljeno: 19. 10. 2022, 14.08
Deli članek:

Luka Dončić želi pridobiti popoln nadzor nad blagovnimi znamkami, ki nosijo njegovo ime.

alesfevzer.com
Mirjam Poterbin

Slovenski košarkaški zvezdnik Luka Dončić, ki igra za ekipo severnoameriške lige NBA Dallas Mavericks, in njegova mama Mirjam Poterbin bijeta sodno bitko za nadzor nad njegovimi blagovnimi znamkami.

Septembra je Dončić vložil zahtevo pri ameriškem uradu za patente in blagovne znamke, s katero je zahteval preklic registracije blagovne znamke Luka Doncic 7, ki je v lastni njegove mame. Dončić je namreč skušal v Združenih državah Amerike registrirati blagovno znamko LUKA DONCIC, a je ameriški patentni urad USPTO njegovo zahtevo predhodno zavrnil zaradi že obstoječe blagovne znamke. To je leta 2018 ob sinovi privolitvi registrirala njegova mama, ki pa se ji ni želela odpovedati.

Uradni vlagatelj zahteve slovenskega košarkarja je njegovo podjetje Luka99 Inc., s katerim imajo sklenjene pogodbe vsa njegova partnerstva z blagovnimi znamkami. Z vložitvijo zahtevka želi Dončić pridobiti popoln nadzor nad blagovnimi znamkami, ki nosijo njegovo ime.

Osebni arhiv
Mirjam Poterbin in Luka Dončić

Zavreči, ne prekiniti

Prejšnji teden pa je Poterbinova "udarila nazaj". Vložila je svojo zahtevo, da se zadevo preprosto zavrže, ker v sinovi sodni vlogi ni "utemeljene podlage za izpodbijanje registracije". Kar je po mnenju nekateri strokovnjakov presenetljivo, saj bi lahko, če bi se pogajala o poravnavi, zahtevala prekinitev postopka. Namesto tega pa se je odzvala na najbolj agresivni možni način – z zahtevo, da se zadevo zavrže.

Potrebinova je v zahtevi med drugim poudarila, da je Dončiću dolgoročno pomagala pri poslovnih zadevah in da je za ta dogovor podal pisno soglasje.

Če bo prišlo do sodnega postopka, bi ta lahko trajal več kot dve leti. A kakorkoli že, vse kaže, da sta se Luka in njegova mama sprla. In da se zdaj borita za nadzor nad pravicami blagovne znamke za njegovo ime.