Zveza BlueAlliance, družina močnih Googlovih premier partnerskih agencij, je danes predstavila veliko spremembo korporativne podobe organizacije, ki odraža razvoj zveze v pravno entiteto. Z novim imenom CEE Digital Alliance poudarja svojo osrednjo prednost, ki jo predstavlja 15 neodvisnih, vrhunskih digitalnih agencij, ki lahko zdaj nudijo storitve v celotni regiji Srednje in Vzhodne Evrope.
Zbigniew Nowicki, sodirektor podjetja Bluerank in ustanovitelj CEEDA, je poudaril: “Verjamem, da je naslednji mejnik v digitalnih storitvah strogo odvisen od mednarodne strategije širitve, kjer se zagon čezmejnih storitev in zagotavljanje rezultatov strankam na več evropskih trgih spremenita iz “možnih” v “obvezne” korake v načrtu rasti agencije. CEE Digital Alliance je naslednji logičen korak v poglabljanju odnosov med najboljšimi partnerskimi agencijami za digitalni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi.”
Zveza je od svojega začetka pred dvema letoma zrasla z devet na 15 članov in vseskozi ohranjala kakovost ter visoke standarde. Ideji za njen nastanek je botrovalo dejstvo, da se vse več naročnikov želi razvijati in širiti na trgih Srednje ter Vzhodne Evrope. Najboljša izbira za to so lokalni strokovnjaki, ki vedno najbolje poznajo značilnosti svojega domačega trga, imajo lažji dostop do podrobnejših analiz in natančnejši občutek, kakšne so želje potrošnikov.
Bistvo tega je implementacija lokalnim standardom in navadam prilagojenih aktivnosti v spletnem marketingu, kar strankam zagotavlja optimalne rezultate in boljšo donosnost naložb. Etiko blagovne znamke smo gradili na zaupanju, strokovnosti in verodostojnosti, vse to pa je prispevalo k stalno rastočemu številu mednarodnih projektov, kot so Adesa, Bolf, Eobuwie, če jih naštejemo le nekaj.
CEEDA z vpeljavo nove blagovne znamke ponuja portfelj združenih trženjskih produktov oziroma storitev: optimizacijo iskalnikov (SEO), spletno oglaševanje, trženje na družbenih medijih in vsebinski marketing.
CEE Digital Alliance zagotavlja storitve digitalnega marketinga in tekoče znanje maternega jezika v Avstriji, Bolgariji, na Hrvaškem, Češkem, v Grčiji, na Madžarskem, v Nemčiji, na Poljskem, v Romuniji, na Slovaškem, v Sloveniji in Švici.
CEEDA v Sloveniji
Slovenijo zastopata dve agenciji, Kokos Agency iz Ljubljane in Dinetix iz Žalca. Kokos Agency je ena od le štirih podjetij v Sloveniji z mednarodnim certifikatom za digitalni marketing Dimaq in z največ Facebook Blueprint certificiranimi strokovnjaki pri nas, agencija Dinetix pa se ponaša z nazivom Premier Google Partner in uspešno deluje tako doma kot v tujini že od leta 2007.
Tadej Glavan, direktor podjetja Kokos Agency, je pojasnil: “Povabilo v zvezo CEE Digital Alliance je veliko priznanje, ki ga prejmejo le izbrane digitalne agencije na podlagi uspešnega dela in referenc, zato smo zelo ponosni, da smo člani mednarodne družine najboljših v Srednji in Vzhodni Evropi. Je odlična priložnost in izjemno pomemben korak za napredek, nadgradnjo in nadaljnji razvoj marketinških agencij ter kakovosti dela, hkrati pa omogoča tako naročnikom kot agencijam izpopolnjevati tako znanje, kot storitve in nenazadnje rezultate oglaševalskih kampanj, kar je na koncu tudi najpomembneje.”
Peter Šelekar, direktor agencije Dinetix, pa je dodal: “Zelo nas veseli, da smo del zveze digitalnih agencij z najvišjimi kompetencami na področju Srednje in Vzhodne Evrope. V sodelovanju je prihodnost, kar zelo jasno potrjujejo tudi uspehi vseh članic zveze CEE Digital Alliance. Možnost biti povezan z vrhunskimi strokovnjaki s področja digitalnega marketinga, nam omogoča izjemno hitro nadgrajevanje znanja in uporabo novih tehnologij ter najpomembneje, da so naročniki deležni predvidljivih rezultatov. Povezani namreč zagotavljamo boljše rezultate za naročnike.”
Več o CEE Digital Alliance:
CEE Digital Alliance povezuje 15 neodvisnih agencij z osvojenimi številnimi nagradami. Zveza te agencije združuje pod eno streho in tako ponuja najboljšo lokalno pokritost na trgih Srednje in Vzhodne Evrope preko ene same kontaktne točke. Poleg poslovnih vidikov je CEEDA ponosna tudi na izmenjavo znanja med člani, eden ključnih ciljev pa je spodbujanje takšnega sodelovanja v prihodnosti.