Ministrstvo za zdravje večino časa, na katerega se nanaša revizija, to je kar 24 let, ni imelo temeljne podlage za organiziranje mreže, t. j. plana zdravstvenega varstva oziroma resolucije, ki bi morala določati merila za vzpostavitev javne zdravstvene mreže. Ministrstvo je desetletja koncesije podeljevalo na nedosleden, neprimerljiv in netransparenten način. Ni jih podeljevalo na podlagi objektivno ugotovljenih potreb glede sprememb zdravstvene mreže, ampak se je le odzivalo na pobude vlagateljev prošenj za koncesijo, s čimer med drugim tudi ni omogočilo konkurenčnosti med zainteresiranimi zasebnimi izvajalci.
Ureditev področja koncesij pa je le eden od temeljnih izzivov v zdravstvu. Računsko sodišče je v revizijskem poročilu povzelo tveganja, ki izhajajo iz kar 46 že izvedenih revizij na ministrstvu in se je tako dotaknilo tudi področij financiranja zdravstvenih storitev, nadzora v zdravstveni dejavnosti, ustreznejšega spremljanja podatkov in vodenja evidenc ter delno tudi kadrovske problematike.
Ministrstvu za zdravje je računsko sodišče naložilo izvedbo popravljalnih ukrepov − predvsem gre za nadaljevanje aktivnosti, ki jih je ministrstvo pričelo izvajati v zadnjih letih (nekatere že pred pričetkom revizije) za ustreznejšo ureditev revidiranega področja.
Revizijsko poročilo je v celoti objavljeno na spletni strani računskega sodišča: http://www.rs-rs.si/rsrs/rsrs.nsf/I/KA714B8A1FBA01D16C1257EEC0046C0ED