To se je organsko razvijalo skladno s potrebami posameznih organizacijskih enot, praviloma ne da bi upoštevalo strateške usmeritve zavoda.
Računsko sodišče v revizijskem poročilu. Delo je temeljilo na dokumentaciji, ki je bila v papirni obliki. Poleg tega pa so morali zaposleni zavoda ročno izpolnjevati še številne organizacijske obrazce.
Brez enovite informacijske rešitve
Prav tako bolnišnici ni uspelo uvesti enovite zdravstvene informacijske rešitve, kar je seveda v nasprotju s strategijo. So pa uvedli vrsto novih, ki jih v okviru strateškega načrtovanja niso predvidevali, strategije pa prav tako niso dopolnili ali posodobili. Računsko sodišče je pri pregledu poslovanja bolnišnice prav tako ugotovilo, da je UKC kupil več informacijskih rešitev, ki so bile deloma v celoti razvite posebej zanj in na podlagi znanj zaposlenih. Pravice teh pa so obdržali zunanji dobavitelji. Klinični center zato ni mogel naročati vzdrževanja in nadgradenj informacijskih rešitev po tistih postopkih javnega naročanja, ki bi mu zagotavljali najugodnejše cene, so zapisali v revizijskem poročilu računskega sodišča.
Odhodki znatno previsoki
Odhodki, ki jih je UKC namenil za informacijsko podporo, so med letoma 2011 in 2014 znašali od 1,3 do 1,7 odstotka vseh njegovih odhodkov oziroma med 5,5 milijona in 7,7 milijona evrov na leto. Od začetka leta 2011 do konca lanskega maja pa so skupaj znašali okoli 29,5 milijona evrov. K odhodkom za informacijsko podporo UKC je smiselno dodati tudi nakupe različne strojne opreme in informacijskih rešitev, ki jih je izvedlo ministrstvo za zdravje. V tem obdobju so ti znašali nekaj več kot 9,1 milijona evrov, so zapisali v poročilu.
9,1 milijona evrov
za strojne in informacijske rešitve
Dokumentacija še v papirni obliki
Pri pregledu poslovanja UKC je računsko sodišče še ugotovilo, da je njihovo delo temeljilo predvsem na dokumentaciji, ki je bila v papirni obliki. Poleg tega pa so morali zaposleni zavoda ročno izpolnjevati številne organizacijske obrazce. Organizacijske enote zavoda si podatkov o pacientu in njegove medicinske dokumentacije med seboj praviloma niso elektronsko izmenjevale, saj zavod ni pripravil ustreznih organizacijskih pravil za upravljanje dostopov do občutljivih osebnih podatkov.
V UKC Ljubljana bodo razkritja revizijskega poročila preučili in v roku 90 dni bo UKC predložil odzivno poročilo z navedenimi popravljalnimi ukrepi in zahtevanimi dokazili.