Nagradna igra obljublja nakupovalne bone v višini 1500 evrov v zameno za odgovore sodelujočih, ki bi jih uporabili v namene tržne raziskave.
Ob tekstu se je pojavlja fotografija Hoferja in Lidla, čeprav z anketno igro nimata nič skupnega.
Trgovci in zveza potrošnikov opozarjajo
Pri Lidlu na prevaro opozarjajo na svoji spletni strani in ljudem svetujejo, da ne dajejo svojih podatkov, ki bi jih lahko zlorabili.
Vprašalnik, s pomočjo katerega poskuša podjetje, ki se na Facebooku predstavlja kot The Research Company Slovenia, priti do osebnih podatkov uporabnikov spleta , ni nič novega, saj je nanjo že večkrat opozorila tudi Zveza Potrošnikov Slovenije (ZPS).
Na ZPS opozarjajo, da gre za prevaro, s katero pridobivajo telefonske številke, da prevarance na ta način včlanijo v SMS klube. Namesto nagrade v višini 1500 evrov za nakup v priljubljeni trgovini opeharjeni potrošniki tako plačajo 4,98 evra na teden.
Pri ZPS pojasnjujejo, da je že med reševanjem mogoče posumiti, da nekaj ni tako, kot pri običajnih raziskavah. Vprašanja so preveč raznolika in kmalu je jasno, čemu je raziskava v resnici namenjena: vpisati je namreč treba telefonsko številko, pri čemer ne gre spregledati povzetka pogojev uporabe, iz katerih je jasno, da gre za včlanitev v SMS-klub.
ZPS svetuje, da ne sodelujete v nagradnih igrah, ki od sodelujočih zahtevajo telefonske številke.
Hofer in Lidl nimata nič z nagradno anketo
Na družbenih omrežjih se širi nagradna anketa s fotografijo Lidla in Hoferja, ki z akcijo nimata nič.