Obiskovalci darujejo tako, da si na chariyo.com ogledajo videooglas enega od sodelujočih podjetij, slednja pa v zameno darujejo za dobrodelne projekte po izbiri uporabnikov. Z ogledom videooglasa posameznik prispeva okoli 30 centov, z vsako dodatno akcijo pa posameznik poveča znesek. Z enim ogledom oglasa lahko daruje do dva evra.
»Sredstva prispevajo podjetja, ki so naklonjena družbenokoristnim projektom in del oglaševalskih sredstev namenijo za dobrodelnost. Oglaševalski denar na neki način spreminjamo v dobrodelnega,« je povedal ustanovitelj startupa David Černuta.
Na platformi v prvi fazi sredstva zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije. Društvo Vesele nogice zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govorno-jezikovnimi motnjami, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, Ustanova za novo Pediatrično kliniko v Ljubljani pa zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke.
Platforma Chariyo je plod slovenskega znanja, ideja pa je nizozemsko-slovenskega porekla.
Ob tem je predsednica uprave Ustanove za novo Pediatrično kliniko, Anamarija Meglič, povedala, da povezave med njihovim poslanstvom in platformo Chariyo ni težko najti. »Mi se trudimo za tiste, ki so komaj prvič zadihali, v Chariyu pa se s polno sapo na svoj inovativen in za donatorje spodbuden način trudijo za tiste organizacije, ki želimo svoje projekte spraviti v življenje. S skupnimi močmi pomagamo ljudem, ki so bolni in še kako potrebujejo našo pomoč.«
DRUGA FAZA
V naslednji fazi bodo nabor projektov na platformi razširili in vanj povabili še druge družbenokoristne organizacije, je napovedal Černuta. V kratkem bodo svoje projekte na chariyo.com objavili še Gasilska zveza Slovenije, Slovenska Karitas, Zveza Sonček in Rdeči noski – klovni zdravniki. Platforma Chariyo je plod slovenskega znanja, ideja pa je nizozemsko-slovenskega porekla, pravijo v startupu. Ideja je nastala pred tremi leti, ko sta David Černuta in Feng Wu ugotavljala, da kljub digitalni dobi, v kateri skoraj vsi uporabljajo internet, ni hitrega in preprostega digitalnega načina, s katerim bi prek spleta podprli družbenokoristne projekte.
EKIPA
Ekipo trenutno sestavlja šest posameznikov. Poleg ustanoviteljev Davida Černute in Fenga Wuja še Snežana Antonić, ki skrbi za razvoj poslovanja, Mina Arko, ki je odgovorna za uporabniško izkušnjo, Peter Černuta, ki je odgovoren za odnose z javnostmi, in razvojnik Matej Vrabec.