Že na začetku delovanja ZPS so opravili teste gospodinjski aparatov, govorili o ekologiji, o bio prehrani. Revija ZPS je bila stalen spremljevalec akcij zveze.
Kutinova je poudarila, da je bila na začetku delovanja zveze, pred 25 leti, skrb za potrošnika v interesu vseh, tudi politike. "Takrat smo res lahko naredili nekaj velikega za potrošnike, ker je potrošniška organizacija zelo aktivno sodelovala z vlado in parlamentom. Vsi so bili pripravljeni nekaj narediti za potrošnike, rezultat je bil zato največji," je poudarila.
Izpostavila je primer stanovanjskih posojil SKB banke, kjer je nastal stanovanjski sklad, 3500 ljudi pa je zamenjalo zelo drago posojilo za bistveno ugodnejše in potrošniki niso izgubljali strehe nad glavo. "Danes pri malo drugačni, a podobni zadevi, kot so stanovanjska posojila v švicarskih frankih, sploh ne dobimo sogovornika," je bila kritična Kutinova.
"Revijo podpira skoraj 10.000 članom in številka raste," je dejala Kutinova in dodala, da so v teh letih objavili 900 testov, kjer so testirali več kot 13.000 izdelkov. Pri reviji je bila na začetku podpora države zelo dragocena. Kutinova prizna, da je verjetno ne bi postavili na noge, če ne bi imeli sofinanciranja. "Leta 2013 pa nam je država razveljavila razpis za tretjo koncesijo. Velik izziv je bil, kako nadaljevati, a nam je uspelo povečati doseg revije, izboljšati vsebino," je dejala Kutinova in poudarila, da obstoj revije ni ogrožen, nasprotno.
Zgražanje je po besedah Kutinove običajna reakcija, ko se zveza loti resnih problemov.
"Zanimiv je bil test kranjskih klobas. Ko smo prvič objavili primerjalni test kranjskih klobas, so nas obtožili, da se lotevamo predelovalne industrije in da se za tako ceno ne da narediti boljšega izdelka, a se je zelo hitro pokazalo, da temu ni tako. Že naslednji test nekaj let kasneje je pokazal veliko izboljšanje kakovosti," se je pohvalila Kutinova.
Med pomembnimi akcijami je izpostavila še izboljševanje praks turističnih agencij pa modro varčevanje, kjer so dosegli, da je NLB "prostovoljno" izplačala del premalo izplačanih obresti.
Pomemben je bil tudi test mlekomatov, zadnja kampanja pa se je imenovala Zamenjaj in prihrani, ki je pomenila pomemben premik pri organiziranju potrošnikov.