Merkan je dejal, da jih z novim lastnikom, s katerim so začeli sodelovati leta 2010, povezujejo tako skupne vrednote kot ambicije nadaljnje rasti na globalnem trgu.
Od strateškega partnerstva z Američani Merkan pričakuje veliko tržnih priložnosti in ustvarjanje sinergijskih učinkov. Poudaril je, da je družba lani ustvarila 87 milijonov evrov prihodkov, kar je štiri odstotke več kot leto prej. Za naložbe pa je Swatycomet, ki zaposluje 840 delavcev, lani namenil pet milijonov evrov.
Kot je povedal predsednik in izvršni direktor ameriške družbe Chris Weiler, Swatycomet in Weiler Corporation ostajata tudi v prihodnje samostojni podjetji z lastnimi blagovnimi znamkami.
"Proizvodne zmogljivosti Swatycometa ter njihova znanja in usmerjenost v razvoj so nas naredili velik vtis. Strateško partnerstvo bo s komplementarnostjo podjetij prinašalo nove priložnosti za nadaljnji razvij in dodano vrednost našim kupcem", je dejal Weiler.
Pojasnil je tudi, da je podjetje ustanovil njegov dedi, ki je v ZDA prišel iz Nemčije s 50 dolarji v žepu. Na vprašanje, koliko je odštel za prevzem Swatycometa, pa Weiler ni želel odgovoriti. Dejal je le, da je plačal pošteno ceno in da je ves prodajni postopek potekal odlično.
"Šlo je za združitev enakovrednih podjetji in nimam namena uvajati drastičnih sprememb v poslovanje Swatycometa," je povedal Weiler.
Po njegovih besedah Weiler Corporation ima 500 zaposlenih, od tega jih 420 dela v ZDA.
Podjetji Swatycomet in Weiler Corporation se dopolnjujeta na številnih področjih. Oba sta velika in dobro uveljavljena mednarodna igralca na področju obdelave površin. Weiler proizvaja žičnate ščetke za profesionalno uporabo, Swatycomet pa rezalne in brusne plošče za profesionalno uporabo v industriji. Skupaj tako naslavljata iste končne uporabnike in s skupnim nastopom bo njuna ponudba profesionalnih rešitev postala še celovitejša in s tem konkurenčnejša.
Ob skupni organizacijski kulturi in skupni viziji pridobivanja vodilnega položaja na trgih imata obe podjetji dolgoletne izkušnje in komplementarna strokovna znanja, Swatycomet na področju raziskav in razvoja brusnih izdelkov, Weiler pa prodaje in marketinga.
Podjetji se dobro dopolnjujeta tudi geografsko, saj se Weiler osredotoča na severno in južnoameriška tržišča, medtem ko je Swatycomet uveljavljen na evropskih in bližnjevzhodnih trgih.