Slovenska policija uporablja zastarelo tehnologijo za merjenje hitrosti. Zato tudi visoki tolerančni pragi in omejitve pri merjenju. Merilce hitrosti sedaj čaka posodobitev. In ta ne bo prijazna do žepov tistih, ki radi stopijo na plin.
Do sedaj so policisti lahko merili le en vozni pas, po novem pa bodo lahko pokrili več voznih pasov. To pomeni, da bodo z enim radarjem lahko merili hitrost na vseh pasovih avtoceste hkrati.
Prav tako za merjenje hitrosti policija ne bo več rabila slediti avtomobilu. Hitrost vozilu bo izmerjena že, ko se bo to peljalo mimo policijskega vozila.
Tako kot v sosednji Italiji bodo tudi pri nas uvedli sektorsko merjenje. Gre za merjenje vstopnega in izstopnega časa na nekem sektorju avtoceste in računanje povprečne hitrosti. Če je ta višja od dovoljene, sledi plačilni nalog. Sektorsko merjenje hitrosti bodo najprej uvedli na trojanskem odseku štajerske avtoceste.
Spreminjajo pa se tudi pravila za toleranco. Ta bo znašala 5 km/h pri hitrostih do 100 km/h, nad 100km/h pa bo toleranca 5 odstotkov. Se pravi 137 km/h pri avtocestni omejitvi 130 km/h. A strokovnjaki opozarjajo, da se na toleranco ni za zanašati.