Bernadette je medtem od enega od zavarovalniških agentov izvedela, da so hoteli pri zavarovalnici v Johnovi zdravniški kartoteki izbrskati kakršenkoli podatek, ki bi jim omogočil, da jim ne bi bilo potrebno kriti stroškov prevoza.
Avstralska turista sta bila ustrezno zavarovana pri zavarovalnici Allianz Global Assistance. Zavarovalniški agent jima je zagotovil, da bo zavarovalnica plačala stroške letalskega prevoza do Avstralije, takoj ko bo John sposoben za potovanje.
Zgodba pa se je začela zapletati. Čeprav je bil John pred kapjo dobrega zdravja, nenazadnje je doma v Avstraliji vsak dan prekolesaril 35 kilometrov, so pri zavarovalnici začeli z novim pridobivanjem podatkov o njegovem zdravju.
Medtem ko je John ležal na nevrološkem oddelku ljubljanskega kliničnega centra, sta se njegova žena in hčerka spopadali z birokratskimi ovirami. Pri zavarovalnici so si vsak dan izmišljevali drugačne vzroke, zakaj še ne morejo poskrbeti za plačilo prevoza, je za Daily Mail povedala Bernadette. Enkrat so bile krive »časovne razlike«, drugič sploši svetovn-politični dogodki.
John je bil v precej slabem stanju. Izgubil je spomin in ni mogel stati na nogah. V kliničnem centru, kjer so zanj odlično poskrbeli, niso mogli začeti z rehabilitacijo, saj so vsak dan pričakovali, da bo odšel. Zdravniško osebje je namreč dalo zeleno luč za potovanje.
Toda zavarovalniški agentje so še naprej zavlačevali. Po petih tednih mučnega pregovarjanja, po številnih poslanih elektronskih sporočilih, je Bernadette prekipelo. Vse podrobnosti je opisala na Facebooku in zadeve so se končno premaknile. Že čez dve uri so jo poklicali z zavarovalnice in ji sporočili, da so odobrili sredstva za prevoz njenega očeta, ki je medtem pristal na depresivih, zgubil pa je tudi 18 kilogramov.
Kakorkoli, na koncu je zavarovalnica morala plačati, ni pa poskrbela za prevoz do letališča in rezervacijo letalskih kart.