Slovenija

Mercator bi zaradi prodaje izgubil šest odstotkov kupcev

STA / J.P.
22. 6. 2013, 11.43
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Zaradi prodaje Mercatorja hrvaškemu Agrokorju bi le 6,6 odstotka kupcev manj kupovalo v njegovih trgovinah, kaže raziskava, ki jo je za Dnevnik in POP TV opravila agencija Ninamedia.

Mercator

48,2 odstotka vprašanih nakupovalnih navad zaradi prodaje podjetja ne namerava spremeniti, saj jim je vseeno, kdo je lastnik, dokler so zadovoljni s ponudbo in cenami.

Ker so že doslej pretežno nakupovali v drugih trgovskih verigah, pa svojih nakupovalnih navad zaradi prodaje Mercatorja ne namerava spremeniti 35,3 odstotka vprašanih v anketi, kaže raziskava Vox populi, katere rezultate je danes objavil časnik Dnevnik.

Da bodo v Mercatorju po prodaji manj nakupovali, vendar ne zaradi same prodaje podjetja, je odgovorilo 3,9 odstotka vprašanih. Le 0,2 odstotka jih je odgovorilo, da bodo nakupovali več kot doslej, 5,7 odstotka vprašanih pa ne ve, ali bodo zaradi prodaje Mercatorja spremenili svoje nakupovalne navade.

Agencija Ninamedia je raziskavo javnega mnenja opravila med 18. in 20. junijem, odgovarjalo je 700 ljudi.

Estrada

Zanimivosti

neprepoznavni_1
Preprost program

Postanite neprepoznavni v samo nekaj tednih

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu