V Europarku so ta teden prejeli številne klice in sporočila obiskovalcev, ki so nasedli spletni prevari. Po dosedanjih informacijah gre za lažen oglas za škarje za obrezovanje Makita, ki se prikazuje na družbenih omrežjih in spletu. Nekateri potrošniki poročajo o tem, da so paket s škarjami prejeli in ga plačali po povzetju, v paketu pa so nato dobili drugačne škarje ali povsem drugačen izdelek od tistega, predstavljenega v oglasu. Europark potrošnike opozarja, da gre za spletno prevaro, s katero nakupovalna destinacija nima nikakršne povezave.
Potrošnikom svetujejo, da so pri nakupih preko spleta izjemno previdni in da se s prijavo goljufije obrnejo na pristojne institucije. Po spletu krožijo lažni profili Europarka, ki se predstavljajo v njihovem imenu, a z nakupovalno destinacijo niso povezani. Prav zato obiskovalce spletnih strani in uporabnike družbenih omrežij pozivajo, da se vedno prepričajo, da gre za uraden profil in uradno spletno stran Europarka Maribor. V primeru Europarkovih nagradnih iger so pogoji in pravila jasno opredeljeni in navedeni na spletni strani www.europark.si.
V Europarku so spletno goljufijo že prijavili ter pozivajo oškodovance, da se za reševanje spletne goljufije obrnejo na Nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in spletno stran https://www.cert.si. Uporabni nasveti, kako postopati v primeru prevare, so na voljo tudi na spletnem portalu Varni na internetu na https://www.varninainternetu.si.