Muzikal pripoveduje o skromnih pevkinih začetkih, o njenem vzponu v času, ko je bila poročena z Ikom Turnerjem, za katerega je pozneje v avtobiografiji razkrila, da jo je trpinčil, o njenem obdobju brezupa po tem, ko ga je zapustila leta 1976, ko so ji skoraj vse velike glasbene založbe preprečile, da bi zgradila samostojno kariero, in o veliki vrnitvi leta 1984 z večkrat platinastim albumom Private Dancer, ko je bila stara 44 let.
»Ko je odšla od Ika Turnerja po 16 letih zlorabe, so se njene preizkušnje šele začele,« je v nedavnem intervjuju za revijo Playbill povedala Phyllida Lloyd, režiserka muzikala. Rasizem, seksizem in starostni predsodek so terjali svoj davek, je pojasnila. »Na stadionu ni nastopila, dokler ni bila stara skoraj 50 let,« je dodala režiserka.
Predstava, v kateri so uporabljene njene uspešnice, kot so Proud Mary, River Deep, Mountain High in Simply the Best, bo po poročanju dpa verjetno obudila spomine pri oboževalcih, ki so jo videli na koncertu. Skupaj z Ikom je leta 1970 nastopila v klubu Honka Monka na Long Islandu, kjer je domačin Bob Gruen posnel prve fotografije tega dvojca in začel svojo kariero prepoznavnega rock fotografa. V zadnjih 35 letih se je Tina Turner šestkrat vrnila s samostojnimi nastopi na Jones Beach in v dvorano Nassau Coliseum.
»Tina Turner je bila povzetek ženskosti, surove, čiste volje in strasti,« se spominja profesorica angleščine na newyorškem inštitutu za tehnologijo Cindy Davis, ki jo je dvakrat videla na Jones Beachu. Leta 1987 je na turneji Break Every Rule pela svoje pesmi in številne priredbe, od Beatlesov do Ala Greena, in »zdrobila vsakršen spomin na izvirnik«. Kot je še je povedala Davisova: »Vsi so bili na nogah. Spomnim se, da sem koncert zapuščala z mislijo, da je nič ne more ustaviti.«