Za film je poleg vloge soustvaril tudi scenarij, ki sta ga v pičli uri in pol napisala z režiserjem filma Blažem Gregoričem. Film je bil premierno prikazan na filmskem festivalu Muvit v Novi Gorici in je osvojil tretje mesto, pri čemer ga je žirija festivala primerjala s filmi priznanega in ekscentričnega hollywoodskega režiserja Quentina Tarantina.
Idejni vodja filma je Blaž Gregorič, ki pravi, da mu zamisli ves čas skačejo po glavi. »Vedno me zabavajo, ko si predstavljam, kako bi jih po svoje spravil v zgodbo in sliko. Čeprav si večine ne zapišem, najboljše vseeno ostanejo shranjene v spominu in pridejo na plan ob pravem času, kot je bilo tudi s to zgodbo za scenarij film Za vsako sceno,« doda Gregorič, ki se mu zdi ideja filmskega maratona, pri kateri je treba v 60 urah posneti film, ob tem pa dati vse od sebe in ustvariti izdelek, odlična.
Oba z Gašperjem sta bila nekajkrat skoraj prepričana, da jim ne bo uspelo ujeti 60-urnega roka za oddajo filma, a sta se motila in po mnenju obeh gre za trud celotne ekipe. Gregorič glede ekipe, ki je soustvarjala film, poudari, da je to le neki odstotek v projektu, če imaš vizijo. »Prava ekipa pa naredi celoto,« pove ponosen na ljudi, s katerimi je ustvarjal film.
To je prvi film ekipe, ki si je dala ime Klapa, in že takoj jo primerjajo s Tarantinom. »Primerjava s Tarantinom je velik kompliment, čeprav mislim, da mi do tako izjemnega režiserja manjka še kar veliko dela. V čast mi je, da so gledalci zaznali Tarantinov pridih, čeprav se nisem trudil, da bi ga poustvaril, delam po lastnem navdihu. Očitno pa je neka podobnost, kar se mi zdi precej noro,« glede primerjave pojasni mladi režiser.
Gašper Petovar je vlogo pornoproducenta takoj pripravljen ponoviti, če bo kratki film postal dolgometražni, saj je na snemanju zelo užival, prav tako pri pisanju scenarija, z Gregoričem pa bi takoj sodeloval pri drugem filmskem projektu.
Marsikdo ga sicer primerja z Leonardom DiCapriem, a se ob tem pošali, da mu je skoraj bližja primerjava z Genom Hackmanom, ki je filmski preboj doživel pri 37 letih, kolikor jih zdaj šteje sam.
Objavljeno v reviji Vklop/Stop spored št. 36, 5. 9. 2019