Tovornjak je zapeljal čez pločnik, prebil varnostno ograjo in padel z mostu že avgusta 2016. Na srečo ni bil nihče poškodovan. Danes se je odvilo po podobnem scenariju. Po trčenju je tovornjak, ki je peljal po obvoznici navzdol, preko varovalne ograje padel na desno stran parkirišča pod nadvozom. Drugi tovornjak, ki je prevažal hlodovino in je vozil po obvoznici navzgor, pa je obstal na pločniku.
V času nesreče je padal dež, cesta je bila mokra in spolzka, policija pa sumi, da je k nesreči bistveno prispevala neprilagojena hitrost voznika, ki je vozil po obvoznici navzdol. Voznika sta sicer utrpela lahke telesne poškodbe.
Zahteva po obnovi
Na kranjski občini se zavedajo, da je potrebno na tem odseku državne ceste nekaj ukreniti. To so se zavedali po nesreči leta 2016, ko so zapisali, da je prometna nesreča resno opozorilo, da je treba obvoznico čim prej obnoviti. Zato so takrat na ministrstvo za infrastrukturo naslovili zahtevo po obnovi mostu in cestišča na način, da ta odsek ne bo več predstavljal nevarnosti za udeležence v prometu.
Tovornjakarji naj do dokončanja obnove vozijo po pameti
In nekaj se je vendarle premaknilo, čeprav počasi. Župan Kranj Boštjan Trilar je sporočil, da je ministrstvo prošnji prisluhnilo ter obnovo obvoznice Zlato polje uvrstilo v proračun letošnjega leta. Pogodbo z izvajalcem del (MarkoMark Nival - Nival Group), je ministrstvo podpisalo 20. oktobra 2017.
Trenutno poteka faza pridobitve in sklenitve vseh služnostih pogodb. Rok za izvedbo investicije, vredno 1.000.039 evrov, je eno leto po uvedbi izvajalca v delo.
Do končane obnove na Mestni občini Kranj voznikom težkih tovornih vozil polagajo na dušo, naj vožnjo prilagodijo razmeram na cesti.