Črna kronika

Na podravskih cestah letos več nesreč s hujšimi posledicami

STA/M.J.
4. 8. 2015, 11.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Prometne razmere na območju mariborske policijske uprave so bile v prvih sedmih mesecih glede posledic slabše kot v enakem obdobju lani. Policisti so obravnavali 11 prometnih nesreč s smrtnim izidom, v katerih je umrlo 12 ljudi, povečalo pa se je tudi število hudo telesno poškodovanih. Najpogostejši vzrok je še vedno neprilagojena hitrost.

Thinkstock

Mariborski policisti so do konca junija sicer obravnavali 1674 oziroma tri odstotke manj prometnih nesreč, v katerih pa je umrlo osem ljudi, 52 oziroma sedem več kot v enakem obdobju lani jih je bilo huje, 799 pa lažje telesno poškodovanih.

Julija se je problematika hitrosti v cestnem prometu še poslabšala, saj so se zaradi neprilagojene hitrosti zgodile še štiri prometne nesreče s smrtnim izidom, v katerih so umrli štirje ljudje.

Povečalo se je tudi število hudo telesno poškodovanih udeležencev prometnih nesreč, tako zaradi neprilagojene hitrosti kot tudi zaradi ostalih vzrokov, povezanih s hitrostjo, med katerimi najbolj izstopa neupoštevanje pravil o prednosti in nepravilna stran ali smer vožnje, je pojasnil tiskovni predstavnik PU Maribor Miran Šadl.

Se je pa mariborskem območju nekoliko zmanjšal delež alkoholiziranih povzročiteljev prometnih nesreč. Čeprav je bilo tovrstnih povzročiteljev nesreč med vsemi dobrih devet odstotkov, na policiji opozarjajo, da je ta delež še vedno visok.

Za povečanje varnosti na cestah so se v Mariboru odločili na območju celotne policijske uprave v sredo med 13. in 20. uro izvesti obsežnejši poostren nadzor. Policisti bodo usmerjeni predvsem v ugotavljanje prekoračitev hitrosti, nepravilnega prehitevanja, nepravilne strani in smeri vožnje, neuporabe zaščitnih čelad, tehnične brezhibnosti vozil, vožnje pod vplivom alkohola in mamil, izsiljevanja prednosti v križiščih in vožnje v rdečo luč.

Kot ocenjujejo, bodo s poostrenimi aktivnostmi na področju problematike hitrosti in psihofizičnega stanja voznikov vplivali na stopnjo pričakovanja udeležencev, da bodo v primeru kršitev, povezanih z omenjeno problematiko, obravnavani ter da bo to pozitivno vplivalo na varnost udeležencev cestnega prometa. Pri delu bodo uporabljali tudi službena motorna kolesa ter civilna vozila z video nadzornim sistemom Provida.