Pred dnevi smo pisali o nenavadni praksi uslužbencev bencinskega servisa OMV na Zaloški cesti v Ljubljani. »Ko nekaj kupiš, ne zapre računa kupca pred tabo, tako dobiš na račun še kaka dva evra do tri (v obeh primerih) nekoga, ki je pred tabo kupil cigarete ali kaj manjšega,« je opozarjal uporabnik družbenega omrežja Facebook.
Zdaj pa se nam je oglasil bralec, ki pravi, da enaka praksa velja na Petrolovem servisu na Dunajski v Ljubljani, in sicer pri AMZS-ju v smeri proti Črnučam.
Bralec Damir pravi: »S punco sva z zanimanjem prebrala članek v zvezi z nategovanjem na blagajnah na OMV-jevem servisu na Zaloški. Ker živiva v neposredni bližini Petrolovega servisa – črpalke na Dunajski in tja pogosto zaideva, vam lahko poveva, da se enako dogaja tudi tam. V dveh letih se je vsaj nekajkrat zgodilo, da so nama dodali na račun 2 rogljička, škatlo cigaret, vrnili 20 ali 50 evrov manj itd. Poleg tega sva opazila, da se to dogaja tudi strankam, ki so v vrsti pred nama.«
Mag. Aleksander Salkič iz službe za strateško-korporativno komuniciranje pri Petrolu je za Svet24 pojasnil, da družba Petrol z različnimi postopki redno nadzira poslovanje vseh bencinskih servisov in vseh prodajalcev: »Postopki preverjanja so izredno natančni in pri njih tudi velja tako imenovana ničelna toleranca pri obravnavi prodajalcev v primeru zlorab naših kupcev.«
Glede navedb bralca Damirja na Petrolu pravijo, da na pavšalni zapis ne morejo konkretno odgovoriti, saj za preverjanje navedb potrebujejo natančen dan in uro, ko naj bi se zgodil opisani dogodek. »Le tako bomo lahko natančno preverili in raziskali zadevo,« pravi Salkič. In še: »Družba Petrol tudi redno izvaja raziskave zadovoljstva naših kupcev in iz mnogih večletnih analiz izhaja, da naši kupci ne dvomijo o poštenju Petrolovih prodajalcev in so zelo zadovoljni z njim. Enako izhaja tudi iz analiz reklamacij, ki jih sistemsko vodimo.«