Nemški proizvajalec je prenovil oba največja terenska križanca, a v nasprotju z najbližjo premijsko konkurenco pri Audiju največ pozornosti dosega model Q8. Prodajni podatki namreč kažejo, da je bilo samo lani v Sloveniji registriranih 85 primerkov, model Q7 pa je prepričal 47 kupcev. Najdražji Q8, ki si ga je lani privoščil slovenski kupec, je bil naviti RS Q8 s končno ceno 212 tisoč evrov. Tudi sicer Audi že četrto leto zapored v Sloveniji ostaja najpriljubljenejša premijska znamka pri kupcih, saj so lani prodali 1799 novih audijev.
Model Q8 je pet let po prvi premieri zdaj doživel pravzaprav svojo prvo vmesno prenovo, ki pa ni tako korenita. Dimenzijsko ostaja enak oziroma za nekaj milimetrov se je povečala skupna dolžina, a še to na račun nove oblike sprednjega odbijača. Ta v dolžino meri 4,99 metra, njegova medosna razdalja pa znaša natanko dva metra manj. Oblikovna sprememba je opazna na sprednjem delu, kjer so oblikovalci še nekoliko bolj poudarili šesterokotno masko z nekaj novimi elementi, nov je logotip, novi so jasno tudi žarometi. Serijsko so opremljeni z matrično LED-tehnologijo osvetljevanja, za doplačilo jih nadgradijo še z laserskim modulom, ki se aktivira pri hitrosti nad 70 km/h in pripomore k učinkovitemu osvetljevanju ceste pri uporabi dolgega snopa luči. Obenem uporabnik izbira še različne načine dnevnega LED-podpisa, tako pri žarometih kot pri zadnjih lučeh, ki imajo vgrajeno tehnologijo OLED. V obeh primerih so na voljo štiri različne grafike.
Tako kot pri nekaterih drugih modelih je tudi pri njem oznaka avtomobila postavljena na B-stebriček, na zadku pa sta le še napis Audi in oznaka modela. Že nekaj časa je znano, da Nemci opuščajo ne najbolj priljubljene oznake za tip motorja, zato teh na zadku avtomobila ne boste več opazili, so pa prisotne na cenikih. Motorna paleta ostaja bolj ali manj enaka. Trilitrski dizelski šestvaljnik bo na voljo s 170 (231 KM) ali 210 kilovati moči (286 KM). In prav zmogljivejši je med kupci najbolj zaželen. Pri bencinskih motorjih sta na voljo dva. Klasični trilitrski V6 z 250 kilovati (340 KM) in štirilitrski V8 s 373 kilovati (507 KM) in oznako SQ8. V ponudbo bodo kmalu uvrstili še RS Q8 in RS Q8 perfomance z enakim osemvaljnikom, le da je moč navita na 441 (600 KM) oziroma 471 kilovatov (641 KM). Za ljubitelje priključnih hibridov bosta čez čas na voljo dva (z 290 in 360 kilovati), ki imata po novem nekoliko večjo kapaciteto baterije. In še to. Vsi so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom tiptronic.
Kot pravijo odgovorni pri Audiju, bi do konca tega leta na slovenske ceste lahko poslali okrog 80 primerkov. Od teh bo največ Q8 50 TDI, ki pri nas stane 86.730 evrov. Šibkejši Q8 45 TDI je sicer za tri tisočake cenejši, najdražji SQ8 pa dosega ceno 120 tisoč evrov.