Pol stoletja staro ime se je v zadnjih letih nekako izgubilo med hišnimi križanci in električnimi orožji proti pohodu tesle. Tako kot ID.3 se je tudi golf digitaliziral, a izgubil pri ergonomiji in kakovosti izdelave. Kupci tega seveda niso prezrli, kar so pokazale tudi prodajne številke. Volkswagen obljublja, da bodo zdaj to odpravili – izboljšave pomenijo več kot inovacije.
Gremo torej na golfa – v notranjosti je zdaj večji osrednji zaslon, tipke pod njim pa so osvetljene. Sam sistem je hitrejši in bolj pregleden ter logičen. Adijo so kapacitatitvni gumbi na volanu, dobrodošla nazaj, klasika! Novi info zaslon meri med 10,4 in 12,9 palca, odvisno od opreme, posledično pa ni več združen v eno enoto z merilniki. Notranjost ima še nekaj novih materialov in različnih barv.
Zunanjost ostaja verna svoji zgodovini, so pa zdaj luči nekoliko ožje, povezovalni LED-trak je višji, pa tudi logotip ima vnovič novo podobo in je zdaj po želji tudi osvetljen. Odbijač je izgubil eno letvico in se prav tako razteza nekaj manj do samega roba odbijača, je pa zato višji in sega tudi pod tablico. Bolj športne različice imajo seveda odbijače, ki so zgodba zase, oznako pa so prestavili na sprednja vrata. Prenovljena je tudi optika zadnjih luči, oblika ostaja enaka. Kot se pri prenovah spodobi, so nova tudi platišča in barve.
Prenova je zajela tudi pogone – poslovil se je litrski trivaljni TSI z 88 kW, namesto njega je zdaj tu 1.5 TSI s štirimi valji in 85 kW (115 KM). Motorju strežeta ali šeststopenjski ročni menjalnik ali DSG7, ki pomeni tudi blago hibridizacijo. Model 1.5 TSI s 115 kW (150 KM) ostaja, 2-0 TSI pri GTI pa ima zdaj 195 kW (265 KM), streže mu DSG7. Ostajata tudi dva dizla, 2.0 TDI razvija ali 85 ali 110 kW.
Zanimiv je tudi priključni hibrid – namesto 1.4 TSI je zdaj tu 1.5 TSI, ki pa ima še vedno šest- in ne sedemstopenjski DSG. Močnejša različica zdaj namesto 180 kW (245 KM) kar 200 KW (272 KM), osnovni eHybrid ostaja pri 150 kW (204 KM). Večja je tudi baterija, ta ima zdaj namesto 10,6 kWh skoraj enkrat večjo kapaciteto, 19,7 kWh ter je enaka kot pri tiguanu in passatu. Obljublja doseg vsaj sto kilometrov samo električne vožnje. Z možnostjo hitrega polnjenja je tako priključna moč do 50 kWh. Golfi PHEV bodo na voljo le kot kombilimuzine, za ostale ostaja tudi variant.