Citroën predstavlja večje družinsko vozilo C4 Grand Picasso. Tudi ta je postavljen na modularno platformo EMP2, enako kot C4 picasso. Medosje vozila meri 2,84 metra, z zunanjo dolžino 4,59 metra pe je 16 centimetrov daljši od navadnega picassoja s petimi sedeži.
Francoz je pridobil tudi v širino, hkrati pa so znižali tla, tako da je kabina še bolj zračna. V prtljažnik lahko spravimo 645 litrov, v kolikor gre za petsedežno različico, če pa drugo sedežno vrsto potisnemo naprej kolikor lahko, pa se prostornina poveča na 700 litrov. Dobra novica: vanj lahko spravimo do 2,75 metra dolge predmete.
Grand picasso ima kar 5,70 kvadratnih metrov steklenih površin, kar bo ustvarilo izjemno zračni ambient. Poleg mnogih drugih novosti, kot so LED osvetlitve predalov in odlagalnih površin, pa bosta voznik in sovoznik lahko uživala na masažnih sedežih. Opreme za večje udobje bo veliko, med to pa bomo našli celo multimedijski paket plug & play, kamor bodo lahko potniki zadaj gledali videoposnetke na LCD zaslonih integriranih v naslona za glavo prednjih sedežev.
Na armaturni plošči bomo našli 7-palčni na dotik občutljiv zaslon in 12-palčni panoramski zaslon, enako kot v običajnem picassoju. Med elektronskimi pripomočki najdemo parirni sistem, sistem proti nenamerni menjavi voznega pasu, sistem za opozorilo na vozila v mrtvem kotu itd.
Pri motorjih ne bo kakšnih posebnih sprememb v primerajvi z običajnim picassojem. Poraba za dizelska motorja (68 in 85 kW) znaša 3,8 oz. 4,0 litre, na voljo pa bo tudi blue-HDI z SCR modulom, ki proizvede 110 kW moči, dosegal bo Euro 6 emisijski razred, na voljo pa bo nekoliko kasneje. Bencinska motorja bosta zapolnila motorno paleto, nudila bosta 88 oz. 115 kW moči, porabila pa 6,3 oz. 6,0 litrov bencina.
O cenah še ni govora, v Slovenijo bo grand picasso prispel novembra letos.