CR-V je bil zasnovan kot globalen avtomobil, vendar ima evropski model številne zunanje izboljšave, razvite posebej za ta trg. Spremenjen sprednji odbijač poudarja njegov dinamični vtis, sprednje dnevne in zadnje LED-luči pa so dodatni elegantni poudarki. Hkrati so v različici, izdelani za Evropo, peta, prtljažna vrata električno pomična.
Novi CR-V se od prejšnje generacije loči tudi po merah. Avto je nižji in krajši, a to ne vpliva na notranjo prostornost. To so dosegli tako, da so položaj sprednjega stekla pomaknili naprej za 60 mm glede na skupno dolžino avtomobila. Velikost motornega prostora je temu ustrezno manjša. Stranska vrata so znotraj oblikovana konkavno, kar je omogočilo, da sta prednja sedeža pomaknjena bolj k bokom. S tem niso samo pridobili pri prostornosti, ampak tudi omogočili potnikoma na prednjih sedežih lažje vstopanje in izstopanje.
Sprememba položaja sprednjega stekla in nova oblika motornega pokrova sta prinesli še eno korist – območje sprednjega dela avtomobila, ki ga z voznikovega sedeža ni mogoče videti, je zmanjšano, zato je vidljivost boljša in CR-V lažji za manevriranje.
Da je počutje v avtomobilu dobro, poskrbijo tudi velike steklene površine. S prodorom svetlobe se zdi avto še prostornejši. S prefinjeno izolacijo so poskrbeli, da se trušč iz motorja in ceste ne prenaša v notranjost. Pet oseb lahko pomeni tudi veliko prtljage. Brez strahu, prostora je več kot dovolj, in sicer od 589 litrov pa tja do 1.669 ob podrtih in v ravno dno zloženih zadnjih sedežih. Armaturna plošča je nova in večnivojsko oblikovana. Številni vodoravni nivoji poudarjajo vtis velikega prostora. Uporabljeni materiali so bili za evropski trg skrbno izbrani. Visokokakovostno končno obdelavo na vrhu armaturne plošče je navdihnil marmorju podoben vzorec.
V kabini se pozornost osredotoča na 5-palčni inteligentni večnamenski informacijski prikazovalnik (i-MID), ki omogoča upravljanje avdiosistema, prostoročnega telefona in navigacijskega sistema. Del standardne opreme sta tudi Hondina cenjena sistema: ECON, ki kolikor mogoče zmanjšuje porabo goriva, in ekopomočnik, ki voznikom sporoča, kako njihov vozniški slog vpliva na porabo goriva.
Pod motornim pokrovom CR-V je 2,0-litrski bencinski motor i-VTEC ali 2,2-litrski dizelski i-DTEC. Moč prvega se je glede na prejšnjo generacijo dvignila s 110 na 114 kW. Kljub temu povečanju zmogljivosti so se izpusti CO2 znižali s 192 na 173 g/km pri ročnem menjalniku (6-stopenjski) in s 195 na 175 g/km pri samodejnem (5-stopenjska avtomatika). Če je pogon speljan le na dve kolesi (možnost samo pri bencinskem motorju), spusti pade na 168 g/km. Vrednost moči in navora motorja i-DTEC ostaja pri 110 kW in 350 Nm, vendar so se izpusti CO2 znižali s 171 na 149 g/km (za 12 %) pri ročnem menjalniku in s 195 na 174 g/km pri modelih s 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Pri varnosti ni bilo kompromisov. Zato ima CR-V nadzor stabilnosti vozila in pogonskega spodrsavanja, progresivno električno servokrmilo, nadzor stabilnosti prikolice (TSA), protiblokirni zavorni sistem s signalom ustavljanja v sili, napredni sistem za pomoč vozniku (ADAS), zavorni sistem za ublažitev naleta (CMBS), sistem za sledenje voznemu pasu (LKAS), prilagodljiv tempomat (ACC), sprednje in bočne zračne blazine ter zračne zavese, sistem za ublažitev nihajnih poškodb vratu in pritrdišča ISOFIX za otroški sedež. Za varnost pešcev je prednji del posebno oblikovan in ublaži morebitne poškodbe.
Udobje in oprema sta nekoliko odvisna od paketa opreme. Na slovenskem trgu so na voljo paketi comfort, elegance, lifestyle in najprestižnejši executive. Za najcenejšo hondo CR-V s prvim paketom opreme in z bencinskim pogonom zahtevajo 22.990 evrov. Skoraj 40.000 evrov pa je potrebno imeti za CR-V z dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom in opremo executive. Prostora torej dovolj, da vsak lahko izbere glede na okus in potrebe.
PODATKI O AVTOMOBILU |
HONDA CR-V |
Motor |
4-valjni, turbo, spredaj prečno |
Ventili/odmične gredi |
4 na valj/2 |
Prenos odmične gredi |
Veriga |
Delovna prostornina |
2199 cm3 |
kW (KM) pri min-1 |
110 (150)/4.500 |
Nm pri min-1 |
350/2.000 |
Največja hitrost |
190 km/h |
Menjalnik |
6-stopenjski, ročni |
Pogon |
Štirikolesni |
Zavore spredaj/zadaj |
Kolutne/kolutne |
Gume na preizkusnem vozilu |
225/60 R 18 H |
Model pnevmatik |
Michelin Latitude Sport |
Platišča |
7,0 x 18 '' |
Izpust CO2 |
154 g/km |
Poraba goriva |
6,7/5,3/5,8 l |
Posoda za gorivo/vrsta goriva |
58 l/dizel |
Hrup |
71 dB (A) |
Prikolica (zavirana/nezavirana) |
2.000/600 kg |
Prtljažnik |
589–1.669 l |
Mere |
4.570/1.820–2.096**/1.685 mm |
*mestna/izvenmestna/kombinirana na 100 km; ** z zunanjimi ogledali;
MERITVE |
|
Pospeški 0–50 km/h |
3,1 s |
0–100 km/h |
9,5 s |
0–130 km/h |
16,7 s |
Vmesni pospeški 60–100 km/h |
7,1/9,2 s (4./5. prestava) |
80–120 km/h |
9,5/12,3 s (5./6. prestava) |
Teža praznega/obremenitev |
1.682/518 kg |
Razdelitev teže spredaj/zadaj |
60/40 % |
Obračalni krog levo/desno |
11,8/11,4 m |
Zavorna pot od 100 km/h (hladne) |
38,5 m |
Zavorna pot od 100 km/h (vroče) |
36,3 m |
Hrup v notranjosti 50 km/h |
58 dB (A) |
100 km/h |
65 dB (A) |
130 km/h |
70 dB (A) |
Poraba goriva na testu – CO2 v izpuhu |
6,8 l D – 180 g/km |
Doseg |
840 km |