Med obljubljenimi 40 razstavljenimi vozili bomo našli kar 10 izvedb modela 208, ki so ga do zdaj prodali že v 103.000 primerkih. Posebej bo predstavljen model v izvedbi Intuitive, katere posebnost je sistem Park Asist, ki bo pomagal parkirati vozilo in visoki stopnji udobja.
Med izvedenkami modela 208 bomo tako našli tudi športnega Type R5 (naslednik 207 Super 2000) kot XY in GTi, ki sta rezultat strategije izboljševanja palete izdelkov.
Med drugim bo Peugeot predstavil tudi novo izvedenko RCZ, ki so ga do sedaj prodali v 44.000 primerkih. Prenovljeni RCZ ima nekoliko spremenjen sprednji del in še bolj izrazite športne poteze. Osvežen RCZ bo nudil tudi nove barve karoserije, platišča in kombinacije notranjosti.
RCZ R concept, ki bo prav tako predstavljen v Parizu, je pravzaprav najava športne različice modela RCZ, ki se bo imenovala RCZ R, ta pa bo naprodaj konec leta 2012. Poganjal ga bo 1,6-litrski THP, ki proizvede kar 206 kW moči, to pa bo nabolj zmogljiv serijski peugeot vseh časov. Francozi obljubljajo nizko porabo in tudi izpust CO2 le 155 g/km.
Peugeot bo s ponosom predstavil tudi tri modele Hybrid4, med njimi 3008 Hybrid4, 508 RXH in 508 Hybrid4.
Novost, ki so jo bomo prav tako lahko ogledali v Parizu, sliši na ime Onyx. 4,65-metrski koncept z 20-palčnimi patišči ima karbonsko karoserijo, 3,7-litrski V8 HDi in kar 441 kW moči.
Na ogled bosta postavljena tudi onyc concept bike (karbonsko kolo, ki ga je zasnoval Peugeot Design Lab) in onyx concept scooter, trikolesni skuter s 400-kubičnim motorjem in hibridnim pogonom.
Med najpomembnejša vozila pa spadata modela 301 in 2008 Concept. 301 smo že predstavili v reviji, sicer pa gre za ugoden model, ki je namenjen manj zahtevnemu trgu in kupcem. Poceni limuzina tako sledi trendu, ki ga postavlja škoda rapid, namenjen pa bo širšim območjem v Turčiji, srednji in vzhodni Evropi, Rusiji, Ukrajini, maroku, Bližnjemu vzhodu in nekaterim državam Latinske Amerike.
2008 Concept je kompaktni lepotec (dolžina: 414 cm) namenjen urbanim okoljem, a bo kljub temu opremljen z modernimi motorji (1,2-litrski turbo motor z direktnim vbrizgom) in nizko porabo.