RS v svetu Audija pomeni nič manj kot znak za športnost. A ne običajno športnost, ki jo pogosto enačimo z dinamičnostjo vozila, temveč športnost, ki nas prilepi v sedež, ko močno pospešimo. Tretja generacija RS 4 je po Audijevem mnenju morala postati še močnejša, kot je bila druga, ki je že tako ali tako nudila 309 kW moči 4,2-litrski V8 bencinski motor nove generacije proizvede 331 kW moči (450 KM), moč pa bo speta s 7-stopenjskim S-tronic dvosklopčnim menjalnikom in stalnim quattro štirikolesnim pogonom.
Motor sicer že poznamo iz modela RS5 coupé. Ta se zavrti do 8.250 vrtljajev, razvije pa 430 Nm anvora med 4.000 in 6.000 vrtljaji. RS 4 Avant bo s pomočjo tega vira moči do 100 km/h pospeših v 4,7 sekundah, v osnovi pa bo omejen na 250 km/h.
Najnižja poraba naj bi se zavrtela okoli 11 litrov. Za hitre pospeške z mesta bo poskrbel sistem launch control, med prestavami pa bomo lahko pretikali tudi s pomočjo pedalov za volanom. quattro pogon pod normalnimi pogoji razdeli 60 % moči na zadnja kolesa, sicer pa lahko srednja zapora diferenciala presnese 70 % moči na prednja kolesa. RS 4 je 20 milimetrov nižji kot običajna različica, serijska pa bodo 19-palčna platišča, za doplačilo tudi večja.
K taki moči pa spadajo tudi močnejše zavore, ESP s športnim modusom, keramične zavore (opcijsko) in drive select, vsa našteta oprema pa bo serijska, razen keramičnih zavor.
Sicer pa se bomo lahko navduševali zaradi aluminijastih dekorativnih dodatkov, LED dnevnih luči in še več opreme, ki jo lahko v tovrstnem razredu vozila pričakujemo (karbonska dekoracija, športni sedeži, RS-meni s štoparico in prikazovanjem temperature olja).
Cene v Nemčiji so že postavljene - zabava se bo pričela pri 76.600 evrih.